- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużyłem w grudniu 21 umowę pakiet love. Do tej pory nie otrzymałem obiecanego dodatkowo odbiornika TV. Dzwoniłem na infolinię 2 razy i tylko obecanki że już dostanę. Czy ktoś miał podobny problem
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co roku chyba z tymi gratisami są takie przeboje. Jak w kontakcie z BOK nie dostaniesz konkretnych informacji w stylu numer przesyłki to składaj reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
@maciekvid a czy w trakcie rozmowy konsultant podaje powod takiej sytuacji? Np. braki w magazynach czy jakies opoznienia?
Tutaj identyczny temat wiec z tego typu gratisami sa zwykle problemy
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Niespe%C5%82niona-obietnica-o-umowie-z-telewizorem/td-p/89604
Ktos pisal ze dostal telewizor po 16 tygodniach😵
Najlepiej bedzie zglosic reklamacje w salonie lub na czacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co roku chyba z tymi gratisami są takie przeboje. Jak w kontakcie z BOK nie dostaniesz konkretnych informacji w stylu numer przesyłki to składaj reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
o moim telewizorze też zapomnieli, ale zgłosiłem to przez chat. Po tym kontakcie bardzo szybko wysłali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
@maciekvid tutaj też niedawny identyczny temat:
https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Telewizor-za-1zl/td-p/293181
Trzeba się upominać o swoje, mimo, że obiecane. Składam reklamację, czat, infolinią, salon.
https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
Krótko czekasz. Ja umowę przedłużyłem 5.11.2021 a telewizor dotarł do mnie....21.01.2022 . Oczywiście składałem 2-krotnie reklamację . Ponoć był "wielki" problem z wygenerowaniem listu przewozowego do DPD. Miałem kilka rozmów z konsultantami i dopiero kontakt z kierownikiem spowodował, że otrzymałem tv po tygodniu. Zaraz wyskoczy na forum jakiś " geniusz" - " wujek dobra rada" z bardzo cenną wskazówką, że musisz być bardziej asertywny w swoich poczynaniach :-). Powodzenia!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
@Slawek48napisał(-a)Krótko czekasz. Ja umowę przedłużyłem 5.11.2021 a telewizor dotarł do mnie....21.01.2022 . Oczywiście składałem 2-krotnie reklamację . Ponoć był "wielki" problem z wygenerowaniem listu przewozowego do DPD. Miałem kilka rozmów z konsultantami i dopiero kontakt z kierownikiem spowodował, że otrzymałem tv po tygodniu. Zaraz wyskoczy na forum jakiś " geniusz" - " wujek dobra rada" z bardzo cenną wskazówką, że musisz być bardziej asertywny w swoich poczynaniach :-). Powodzenia!!!
@Slawek48no właśnie dokładnie to zrobiłeś: doradziłeś większą asertywność.
Skoro uważasz że to nie jest OK to napisz co innego może jeden klient drugiemu klientowi doradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
Mogę jedynie doradzić cykliczne zgłaszanie problemu. Nie liczyłbym natomiast na pomoc " asertywnego " konsultanta, gdyż takich do tej pory w Orange nie spotkałem. Jak już wspomniałem- moja sprawa została załatwiona po rozmowie z kierownikiem. Prosta sprawa załatwiana przez firmę przez 2,5 miesiąca nie świadczy o braku asertywności klienta a raczej o wyjątkowej nieudolności Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
https://pl.wikipedia.org/wiki/Asertywno%C5%9B%C4%87
No przecież nigdy nie sugerowałem nikomu że ma szukać asertywnego konsultanta, tylko że ma się sam zachowywać bardziej asertywnie. Proponujesz dokładnie to samo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak obiecanego odbiornika TV
Inaczej mowiac trzeba mile, zdecydowanie i w sposob nieznoszacy sprzeciwu poprosic o wydanie naleznego telewizora😁
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »