Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak obiecanego odbiornika TV


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 6
  • 0

Brak obiecanego odbiornika TV

Przedłużyłem w grudniu 21 umowę pakiet love. Do tej pory nie otrzymałem obiecanego dodatkowo odbiornika TV. Dzwoniłem na infolinię 2 razy i tylko obecanki że już dostanę. Czy ktoś miał podobny problem

10 ODPOW. 10

Poziom 36, Guru *
  • 2526
  • 6473
  • 188

Brak obiecanego odbiornika TV

@maciekvid a czy w trakcie rozmowy konsultant podaje powod takiej sytuacji? Np. braki w magazynach czy jakies opoznienia?

Tutaj identyczny temat wiec z tego typu gratisami sa zwykle problemy

 https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Niespe%C5%82niona-obietnica-o-umowie-z-telewizorem/td-p/89604

Ktos pisal ze dostal telewizor po 16 tygodniach😵

Najlepiej bedzie zglosic reklamacje w salonie lub na czacie

 https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 24, Specjalista
  • 934
  • 5349
  • 22

Brak obiecanego odbiornika TV

Co roku chyba z tymi gratisami są takie przeboje. Jak w kontakcie z BOK nie dostaniesz konkretnych informacji w stylu numer przesyłki to składaj reklamację.


Poziom 18, Komentator
  • 44
  • 87
  • 0

Brak obiecanego odbiornika TV

o moim telewizorze też zapomnieli, ale zgłosiłem to przez chat. Po tym kontakcie bardzo szybko wysłali.


Poziom 38, Guru ***
  • 14209
  • 33355
  • 526

Brak obiecanego odbiornika TV

@maciekvid tutaj też niedawny identyczny temat:

https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Telewizor-za-1zl/td-p/293181

Trzeba się upominać o swoje, mimo, że obiecane. Składam reklamację, czat, infolinią, salon.

 

https://www.orange.pl/view/kontakt

 

https://salony.orange.pl/


Poziom 14, Recenzent
  • 11
  • 40
  • 0

Brak obiecanego odbiornika TV

Krótko czekasz. Ja umowę przedłużyłem 5.11.2021 a telewizor dotarł do mnie....21.01.2022 . Oczywiście składałem 2-krotnie reklamację . Ponoć był "wielki" problem z wygenerowaniem listu przewozowego do DPD. Miałem kilka rozmów z konsultantami i dopiero kontakt z kierownikiem spowodował, że otrzymałem tv po tygodniu. Zaraz wyskoczy na forum  jakiś " geniusz" - " wujek dobra rada" z bardzo cenną wskazówką, że musisz być bardziej asertywny w swoich poczynaniach :-). Powodzenia!!!

 


Poziom 29, Specjalista
  • 2511
  • 7185
  • 67

Brak obiecanego odbiornika TV


@Slawek48napisał(-a)

Krótko czekasz. Ja umowę przedłużyłem 5.11.2021 a telewizor dotarł do mnie....21.01.2022 . Oczywiście składałem 2-krotnie reklamację . Ponoć był "wielki" problem z wygenerowaniem listu przewozowego do DPD. Miałem kilka rozmów z konsultantami i dopiero kontakt z kierownikiem spowodował, że otrzymałem tv po tygodniu. Zaraz wyskoczy na forum  jakiś " geniusz" - " wujek dobra rada" z bardzo cenną wskazówką, że musisz być bardziej asertywny w swoich poczynaniach :-). Powodzenia!!!

 


@Slawek48no właśnie dokładnie to zrobiłeś: doradziłeś większą asertywność.

Skoro uważasz że to nie jest OK to napisz co innego może jeden klient drugiemu klientowi doradzić?


Poziom 14, Recenzent
  • 11
  • 40
  • 0

Brak obiecanego odbiornika TV

Mogę jedynie doradzić cykliczne zgłaszanie problemu. Nie liczyłbym natomiast na pomoc " asertywnego " konsultanta, gdyż takich do tej pory w Orange nie spotkałem. Jak już wspomniałem- moja sprawa została załatwiona po rozmowie z kierownikiem. Prosta sprawa załatwiana przez firmę przez 2,5 miesiąca nie świadczy o braku asertywności klienta a raczej o wyjątkowej nieudolności Orange.  

 


Poziom 29, Specjalista
  • 2511
  • 7185
  • 67

Brak obiecanego odbiornika TV

@Slawek48 

https://pl.wikipedia.org/wiki/Asertywno%C5%9B%C4%87

No przecież nigdy nie sugerowałem nikomu że ma szukać asertywnego konsultanta, tylko że ma się sam zachowywać bardziej asertywnie. Proponujesz dokładnie to samo.


Poziom 36, Guru *
  • 2526
  • 6473
  • 188

Brak obiecanego odbiornika TV

Inaczej mowiac trzeba mile, zdecydowanie i w sposob nieznoszacy sprzeciwu poprosic o wydanie naleznego telewizora😁