- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
To nie umowa miała być przeniesiona. Ciężko to trochę zrozumieć, bo to zawiły temat. Korzystałem z numeru w Play, który jak się okazało, był zarejestrowany na moją mamę. Wziąłem na ten numer umowę z przeniesieniem, dobrałem urządzenie i podpisałem umowę z kurierem. Przyszedł mi sms, że numer nie może zostać przeniesiony, ponieważ nie zgadzają się dane pomiędzy tymi (swoimi), które podałem do umowy, a tymi, na które jest zarejestrowana karta (jak się okazało mojej mamy). W Orange dowiedziałem się, że muszę dogadać sprawę z drugim operatorem, czyli z Playem. Problem w tym, że nie mogę teraz dokonać cesji, ponieważ mama jest za granicą, przyjeżdża w kwietniu i dopiero wtedy będzie to możliwe. I stąd moje obawy o karę, ponieważ mam urządzenie i numer nie został przeniesiony. Rachunki wszystkie będą oczywiscie opłacane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kubagalll jesli podpisales umowe z kurierem to masz 14 dni na rezygnacje z umowy. Rzeczywiscie zawila sprawa. Skontaktuj sie z konsultantem i dowiedz sie co masz robic telefon 510100100 lub poprzez czat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie
Wlasnie wyczytałem to w umowie, pisałem z konsultantem, napisał to samo. Dzięki!
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »