Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 13
  • 0

Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie

To nie umowa miała być przeniesiona. Ciężko to trochę zrozumieć, bo to zawiły temat. Korzystałem z numeru w Play, który jak się okazało, był zarejestrowany na moją mamę. Wziąłem na ten numer umowę z przeniesieniem, dobrałem urządzenie i podpisałem umowę z kurierem. Przyszedł mi sms, że numer nie może zostać przeniesiony, ponieważ nie zgadzają się dane pomiędzy tymi (swoimi), które podałem do umowy, a tymi, na które jest zarejestrowana karta (jak się okazało mojej mamy). W Orange dowiedziałem się, że muszę dogadać sprawę z drugim operatorem, czyli z Playem. Problem w tym, że nie mogę teraz dokonać cesji, ponieważ mama jest za granicą, przyjeżdża w kwietniu i dopiero wtedy będzie to możliwe. I stąd moje obawy o karę, ponieważ mam urządzenie i numer nie został przeniesiony. Rachunki wszystkie będą oczywiscie opłacane

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 1124
  • 2850
  • 57

Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie

@kubagalll jesli podpisales umowe z kurierem to masz 14 dni na rezygnacje z umowy. Rzeczywiscie zawila sprawa. Skontaktuj sie z konsultantem i dowiedz sie co masz robic telefon 510100100 lub poprzez czat

https://www.orange.pl/view/kontakt

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27155
  • 17865
  • 1205

Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie

Możesz też zostawić umowę w Orange. Wtedy umowa zostaje na tzw. numerze tymczasowym. Jak mama wróci, możesz zrobić cesję i przenieść numer do tej samej umowy.
Highlighted

Poziom 12, Recenzent
  • 7
  • 13
  • 0

Brak możliwości przeniesienia numeru a urządzenie

Wlasnie wyczytałem to w umowie, pisałem z konsultantem, napisał to samo. Dzięki!