Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości połączenia z internetem


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Brak możliwości połączenia z internetem

Jeżeli dobrze pamiętam to tak, ale przed przedłużeniem umowy, na poprzednim telefonie.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2832
  • 7103
  • 184

Brak możliwości połączenia z internetem


Jumper napisał(-a):

Jeżeli dobrze pamiętam to tak, ale przed przedłużeniem umowy, na poprzednim telefonie.


To w takim razie skontaktuj się z BOK, czy masz włączoną pakietową transmisję danych na tym numerze ew. czy nie masz jakiejś systemowej blokady na internet. Przy zmianach taryf często się zdarzało, że pakietowa transmisja danych sama się wyłączała. Jak to nie pomoże, będziemy dalej walczyć z ustawieniami.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości połączenia z internetem

Od kilku dni nie mam połączenia z Internetem.Do biura klienta nie mogę się dodzwonić

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2832
  • 7103
  • 184

Brak możliwości połączenia z internetem


ozojodelka napisał(-a):

Od kilku dni nie mam połączenia z Internetem.Do biura klienta nie mogę się dodzwonić

 


Zmieniałaś taryfę, telefon, ustawienia ?