- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
13-11-2016
17:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2016
17:58
Brak możliwości połączenia z internetem
Jeżeli dobrze pamiętam to tak, ale przed przedłużeniem umowy, na poprzednim telefonie.
13-11-2016
18:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
13-11-2016
18:02
Brak możliwości połączenia z internetem
Jumper napisał(-a):Jeżeli dobrze pamiętam to tak, ale przed przedłużeniem umowy, na poprzednim telefonie.
To w takim razie skontaktuj się z BOK, czy masz włączoną pakietową transmisję danych na tym numerze ew. czy nie masz jakiejś systemowej blokady na internet. Przy zmianach taryf często się zdarzało, że pakietowa transmisja danych sama się wyłączała. Jak to nie pomoże, będziemy dalej walczyć z ustawieniami.
11-12-2016
12:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-12-2016
12:20
Brak możliwości połączenia z internetem
Od kilku dni nie mam połączenia z Internetem.Do biura klienta nie mogę się dodzwonić
11-12-2016
17:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-12-2016
17:47
Brak możliwości połączenia z internetem
ozojodelka napisał(-a):Od kilku dni nie mam połączenia z Internetem.Do biura klienta nie mogę się dodzwonić
Zmieniałaś taryfę, telefon, ustawienia ?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »