Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak karty dostępu od dekodera..

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9010
  • 14167
  • 275

Brak karty dostępu od dekodera..

@agat13 ja się najbardziej obawiam, czy ta wspaniała obsługa się nie wyprze i poda, że wydany został kompletny sprzęt. Nawet u mnie w okolicy zdarzały się podobne przypadki i klient został obciążony za niekompletny sprzęt, mimo, że taki otrzymał. Dlatego ważny jest protokół odbioru sprzętu @kasia457. Jeżeli nie było, to coś jest kombinowane.

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1897
  • 3103
  • 49

Brak karty dostępu od dekodera..

@ketrasa Dla mnie to błąd obsługi połączony z niewiedzą. Brak protokołu wymiany to naprawdę spore zaniedbanie. Skoro wymienili to niech oni pokażą na jakiej podstawie. I czy ujęta tam jest karta. Trzeba zdecydowanie walczyć o swoje, tym bardziej, że wina jest po stronie Orange i obslugi

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 737
  • 869
  • 23

Brak karty dostępu od dekodera..

@ketrasa za daleko idziesz w swoich domysłach..., jaki cel ma pracownik „kombinować” jeśli chodzi o kartę. Zastanów się czasami zanim coś napiszesz.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 9010
  • 14167
  • 275

Brak karty dostępu od dekodera..

@sebaswiderski nie wiem po co mają kombinować. Faktem jest, że sprzęt został wydany niekompletny, a z doświadczenia wiem, że później klient jest obciążany. Najgorzej jest załatwić sprawę w salonie partnerskim.