Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 1
  • 0
  • 0

Brak karty dostępu od dekodera..

[ Edytowane ]

Temat przeniesiony z Dekodery i inne do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej

 

Witam, tak jak w tytule otóż 11.07.2019 kurier dostarczył antenę satelitarną i dekoder Sagemcom WHD 80, po rozpakowaniu kartona od ów dekodera okazało się, że brakuję karty dostępu. Dzwoniąc po nr *100 usłyszeliśmy, że należy się udać do najbliższego oddziału orange i bez problemu uzyskamy brakującą kartę. Dziś udając się do okolicznej placówki Pani sprawdziła w komputerku i stwierdziła, że brakująca karta została wydana. Jestem w stanie zrozumieć, że została wydana, tylko komu? Może kurierowi a może któremuś z pracowników orange, bo na pewno nie mi. Pani w salonie zasugerowała inne rozwiązanie, otóż można wyrobić sobie duplikat za skromne 50 zł, czyli ja mam zapłacić za czyjś błąd. Myślę sobie ok i tak nie mam wyboru, nie będę podziwiał kolejny dzień wiszącej satelity na elewacji. tak więc Pani udaje się na zaplecze, wykonuję telefon a po krótkiej chwili oznajmia że karty nie może wydać (nawet duplikatu) bo z tego tytułu otrzymałaby naganę za wydanie karty która już "została" niby wydana.. Głupio to brzmi ale takie są fakty. Tak więc drodzy forumowicze zwracam się do Was z prośbą o pomoc w całej tej sprawie bo ja już głupi jestem i nie wiem co mam dalej robić. Nie wiem czy będę w stanie odzyskać "zaginioną" kartę, otrzymać duplikat bądź płacić przez dwa lata za telewizję i tylko podziwiać antenę na elewacji. Pozdrawiam

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Pracuję w Orange
  • 365
  • 212
  • 13

Brak karty dostępu od dekodera..

Cześć. Przykro, że taka sytuacja Cię spotkała. Proponuję złożyć reklamację w tej kwestii. Sprawdzimy co tu się wydarzyło.

Seba
0 Lubię to
Odpowiedz

Wszystkie odpowiedzi:
Pracuję w Orange
  • 365
  • 212
  • 13

Brak karty dostępu od dekodera..

Cześć. Przykro, że taka sytuacja Cię spotkała. Proponuję złożyć reklamację w tej kwestii. Sprawdzimy co tu się wydarzyło.

Seba
0 Lubię to
Odpowiedz