- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Temat przeniesiony z Dekodery i inne do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Witam, tak jak w tytule otóż 11.07.2019 kurier dostarczył antenę satelitarną i dekoder Sagemcom WHD 80, po rozpakowaniu kartona od ów dekodera okazało się, że brakuję karty dostępu. Dzwoniąc po nr *100 usłyszeliśmy, że należy się udać do najbliższego oddziału orange i bez problemu uzyskamy brakującą kartę. Dziś udając się do okolicznej placówki Pani sprawdziła w komputerku i stwierdziła, że brakująca karta została wydana. Jestem w stanie zrozumieć, że została wydana, tylko komu? Może kurierowi a może któremuś z pracowników orange, bo na pewno nie mi. Pani w salonie zasugerowała inne rozwiązanie, otóż można wyrobić sobie duplikat za skromne 50 zł, czyli ja mam zapłacić za czyjś błąd. Myślę sobie ok i tak nie mam wyboru, nie będę podziwiał kolejny dzień wiszącej satelity na elewacji. tak więc Pani udaje się na zaplecze, wykonuję telefon a po krótkiej chwili oznajmia że karty nie może wydać (nawet duplikatu) bo z tego tytułu otrzymałaby naganę za wydanie karty która już "została" niby wydana.. Głupio to brzmi ale takie są fakty. Tak więc drodzy forumowicze zwracam się do Was z prośbą o pomoc w całej tej sprawie bo ja już głupi jestem i nie wiem co mam dalej robić. Nie wiem czy będę w stanie odzyskać "zaginioną" kartę, otrzymać duplikat bądź płacić przez dwa lata za telewizję i tylko podziwiać antenę na elewacji. Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Przykro, że taka sytuacja Cię spotkała. Proponuję złożyć reklamację w tej kwestii. Sprawdzimy co tu się wydarzyło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Przykro, że taka sytuacja Cię spotkała. Proponuję złożyć reklamację w tej kwestii. Sprawdzimy co tu się wydarzyło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
Witam, mam zbliżoną sytuację, do umowy został zaproponowany nam dekoder 4k iw 2000 który okazał się wadliwy został wymieniony na nowy taki sam, i znów ta sama sytuacja. W końcu zaproponowano mi dekoder whd 80, jeszcze tego samego dnia pojechaliśmy go odebrać, po powrocie do domu i instancji urządzenia okazuje się że nie ma karty i się zdenerwowałam, nie wiem od kogo i gdzie mogę uzyskać taką kartę gdyż w salonie jej nie dostałam, Pani która nas obsługiwała słowem nie wspomniała że do tego modelu jest potrzebna jakaś karta co mam zrobić w tym przypadku.
________________
* Wpis poddany edycji – Netykieta – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@kasia457 każdy dekoder musi mieć kartę. Karty są parowane z dekoderem i nie można zastosować innej.
Sprawdź w pudełku, na pudełku w dokumentacji dekodera, czy nie ma koperty z kartą. Czasami są gdzieś przyklejane obok.
Czy był podpisywany protokół odbioru sprzętu? Masz kopię protokołu? Tam powinna też być wyszczególniona karta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@kasia457 Kasiu potrzebny będzie kontakt z infolinią gdyż tak jak wspomniałaś do tego dekodera jest fizyczna karta. Doradca sprawdzi czy była dodana do zamówienia z dekoderem.
@ketrasaArtur nie wszystkie dekodery mają fiyczną kartę.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@sebaswiderski @ksialin44 zawsze przy wymianie sprzętu warto sprawdzić, czy wszystko zostało prawidłowo wydane
Najgożej, że później trzeba płacić za niekompletny sprzęt i to nie z winy klienta. Na niekompletny sprzęt też jest rozwiązanie i to skuteczne, żeby później nie ponosić większych kosztów.
Dekodery UHD i WHD zawsze mają karty. To są modele podobne do tych co ma Cyfra+ i w tych modelach nie spotkałem się, aby nie było karty. Mogą co najwyżej różnić się oprogramowaniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@kasia457 IWU 200 tak jak ICU 100 nie mają kart. Stąd niedopatrzenie . Zerknij na protokół z wymiany sprzętu, czy wymieniona jest tam dodatkowo karta. Jeśli nie, trzeba się niestety zgłosić do BOK. Jeśli tak, napisać reklamację na niedostateczną i niesumienną obsługę. Zerknij jeszcze raz do pudełka, może karta się wkleiła w instrukcje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
Nie dostałam żadnego protokołu z wymiany, i też żadnego nie podpisywałam. Pudełko i dekoder sprawdziłam kilka razy czy karta się gdzieś nie przykleiła, na pudełku z opisu zawartości zestawu nie ma wzmianki o karcie. Pani z infolinii która zrobiła zgłoszenie na wymianę sprzętu nie wspomniała słowem że w tym modelu ma być jakaś karta, tak bym zwróciła uwagę na to gdy odbierałam sprzęt w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@kasia457 zostaje więc udać siew poniedziałek do salonu i przedstawić sytuację, niech też dołączą kartę do dekodera. Poza tym jednym modelem, nikomu tak karta się nie przyda, bo jak wspomniałem wcześniej, karty są parowane i nie będą działały na innym sprzęcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@kasia457 Błąd obsługi. Musisz wrócić do salonu i odebrać kartę. Ciekawe
...czy to nieuwaga czy nieznajomość tematu?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »