- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@agat13 ja się najbardziej obawiam, czy ta wspaniała obsługa się nie wyprze i poda, że wydany został kompletny sprzęt. Nawet u mnie w okolicy zdarzały się podobne przypadki i klient został obciążony za niekompletny sprzęt, mimo, że taki otrzymał. Dlatego ważny jest protokół odbioru sprzętu @kasia457. Jeżeli nie było, to coś jest kombinowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@ketrasaArtur Dla mnie to błąd obsługi połączony z niewiedzą. Brak protokołu wymiany to naprawdę spore zaniedbanie. Skoro wymienili to niech oni pokażą na jakiej podstawie. I czy ujęta tam jest karta. Trzeba zdecydowanie walczyć o swoje, tym bardziej, że wina jest po stronie Orange i obslugi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@ketrasaArtur za daleko idziesz w swoich domysłach..., jaki cel ma pracownik „kombinować” jeśli chodzi o kartę. Zastanów się czasami zanim coś napiszesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak karty dostępu od dekodera..
@sebaswiderski nie wiem po co mają kombinować. Faktem jest, że sprzęt został wydany niekompletny, a z doświadczenia wiem, że później klient jest obciążany. Najgorzej jest załatwić sprawę w salonie partnerskim.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »