Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu po przejściu na abonament

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5500
  • 18607
  • 186

Brak internetu po przejściu na abonament

@bronzub to co napisałem poprzednio było opisem po "zajrzeniu" do "diagnostyki" z apki MO...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1687
  • 13579
  • 2

Brak internetu po przejściu na abonament

@Misiek62 , też zajrzałem do diagnostyki i po potwierdzeniu adresu, pojawiają się dwie opcje rozwiązania. "Chcę zgłosić problem" jest chyba lepszą opcją, aniżeli druga opcja z artykułami pomocowymi, a jak i one nie pomogą, to czat z konsultantem. W tym konkretnym przypadku, skorzystanie z opcji pomocy technika jest jak najbardziej zasadne. No, ale to nie my zdecydujemy o wariancie pomocowym, tylko użytkownik @klokis 😊


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 26
  • 0

Brak internetu po przejściu na abonament


@Piotrekk85napisał(-a)
Uruchom ponownie telefon. Jeśli nadal nie działa, skontaktuj się z obsługą na czacie lub infolinii by włączyli Ci usługi techniczne od internetu.

Kontakt faktycznie. Coś mi włączyli i działa od tego czasu. Tfu tfu, żeby nie zapeszać. 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 389
  • 1971
  • 3

Brak internetu po przejściu na abonament

@klokis  jak działa to szalej jak dusza 😉