- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
19-10-2022
18:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2022
18:32
Brak internetu po przejściu na abonament
@bronzub to co napisałem poprzednio było opisem po "zajrzeniu" do "diagnostyki" z apki MO...
19-10-2022
18:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
19-10-2022
18:46
Brak internetu po przejściu na abonament
@Misiek62 , też zajrzałem do diagnostyki i po potwierdzeniu adresu, pojawiają się dwie opcje rozwiązania. "Chcę zgłosić problem" jest chyba lepszą opcją, aniżeli druga opcja z artykułami pomocowymi, a jak i one nie pomogą, to czat z konsultantem. W tym konkretnym przypadku, skorzystanie z opcji pomocy technika jest jak najbardziej zasadne. No, ale to nie my zdecydujemy o wariancie pomocowym, tylko użytkownik @klokis 😊
01-02-2023
22:56
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-02-2023
22:56
Brak internetu po przejściu na abonament
@Piotrekk85napisał(-a)
Uruchom ponownie telefon. Jeśli nadal nie działa, skontaktuj się z obsługą na czacie lub infolinii by włączyli Ci usługi techniczne od internetu.
Kontakt faktycznie. Coś mi włączyli i działa od tego czasu. Tfu tfu, żeby nie zapeszać.
02-02-2023
17:01
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »