- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
W piątek 27.10 zostałem poinformowany przez maxa, że mam nieopłacone rachunki na koncie i jeśli do końca m-ca nie zapłacę, to zablokują mi połączenia.
Jako że z reguły płacę na m-c do przodu, a na koncie (w aplikacji i na www) nie widziałem żadnego powiadomienia, zadzwoniłem na infolinię.
Na infolinii konsultant poinformował mnie, że skończył mi się darmowy okres po przejściu do orange i prawdopodobnie jest to pierwsza opłata, mimo to był zdziwiony, że jest polecenie zapłaty, ale brak do niego faktury.
W poniedziałek 30.10, nie czekając na fakturę wysłałem 3 przelewy, internet + telefon za listopad i telefon za październik.
Wieczorem zobaczyłem na aplikacji mój orange nadpłatę 230 zł i uznałem temat za zamknięty.
W piątek 3.11 założono mi blokadę windykacyjną, pomimo opłaconych faktur.
W aplikacji dalej widzę nadpłatę, na koncie dalej nie ma faktury, jest tylko czerwony pasek że mam blokadę za nieopłacone rachunki, ale żadnego do zapłaty -_-
Konsultanci nie są w stanie mi w tym pomóc bardziej niż wysłać mój problem do kogoś wyżej, a na okres rozpatrzenia mojego problemu mają 7 dni i 30 na rozwiązanie go.
To już 4ty dzień jak orange nie świadczy mi usług za które zapłaciłem, gdzie powinienem to zgłosić by coś się ruszyło, nie uśmiecha mi się czekanie tygodnia, aż ktoś łaskawie się nad tym pochyli
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@TuzantarTo jest jakiś absurd skoro masz nadpłatę. Współczuję. Też mi kiedyś Orange zablokował dwa numery przez to, że była wystawiana korekta na moją korzyść. Dzwoń do oporu póki Ci nie zdejmą blokady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada windykacyjna
@TuzantarZ tego co wiem, to konsultanci moją możliwość odznaczenia opłaconej faktury i uruchomienia usług. Możesz wysłać (na adres podpowiedziany przez konsultanta) potwierdzenie przelewu i to powinno być uznane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada windykacyjna
W piątek jak rozmawiałem z konsultantem, powiedział że widzi nadpłatę, widzi blokadę ale nie widzi faktury której dotyczy blokada i nie może nic z tym zrobić.
Następnie przekierował mnie do obsługi technicznej, z obsługi technicznej przekierowali mnie do 3ciej osoby (nie pamiętam niestety do kogo), tam usłyszałem, że taka sytuacja nie powinna się wydarzyć, jest to błąd systemu i że ręcznie zdejmuje mi blokadę i powinna zniknąć do 10 minut, maksymalnie do 24h.
Było to 65h temu, a blokada dalej jest
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada windykacyjna
Dodam jeszcze, że na koncie widzę takie coś, a w aplikacji na androida dalej wyświetla mi nadpłatę 229 zł
________________
* Wstawiłem grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@TuzantarTo jest jakiś absurd skoro masz nadpłatę. Współczuję. Też mi kiedyś Orange zablokował dwa numery przez to, że była wystawiana korekta na moją korzyść. Dzwoń do oporu póki Ci nie zdejmą blokady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada windykacyjna
Problem w tym, że mam numer tylko na infolinię, a od każdego konsultanta słyszę to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada windykacyjna
Nie wiem jaki to ma sens, ale z ciekawości uruchomiłem.
niestety dalej podczas próby połączenia się z kimkolwiek, odbiera max informując mnie o zablokowanych połączeniach
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada windykacyjna
W końcu się udało.
Przyczyna - pieniądze były wysyłane na konto główne
Konto rozliczeniowe za usługi telefoniczne, jak i historia konta + fv-y jest jeszcze niewidoczne z mojego konta klienta, do 7dmiu dni ma już być cacy.
Konsultant wykonał przeksięgowanie z konta z nadwyżką na konto właściwe i blokada została zdjęta.
Szkoda tylko że nikt na to nie wpadł w zeszły piątek 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada windykacyjna
@Tuzantar To za którym razem trafiłeś na konsultanta który Ci pomógł?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »