- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Odgrzeję kotleta, bo tematyka bardzo podobna.
Posiadam Internet Mobilny Optymalny i chciałbym dokupić usługę dodatkową nr 4. Bez limitu danych do 5 Mb/s. W pierwszej kolejności indywidualnie próbowałem znaleźć tę usługę u siebie na koncie, jednak bezskutecznie. Następnie zadzwoniłem na Chcę kupić - 801 234 567, gdzie dostałem informację, że ta usługa powinna być, ale jej nie widać i zostałem poproszony o kontakt z infolinią. Na tejże infolinii w dziale pomocy technicznej również nie znaleziono rozwiązania.
Gdzie leży problem i czemu nie mogę dokonać zakupu tej konkretnej usługi dodatkowej? W aktualnym cenniku dla Internetu Mobilnego usługa ta wciąż widnieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Nie potrafili, ponieważ nie mogli znaleźć tej usługi, tak jakby jej nie było lub nie była dostępna.
Być może to jakiś błąd związany z faktem, że wykorzystałem swoje podstawowe 50 GB oraz dodatkowe 10 GB. A być może nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Zamykając ten wątek, dodzwaniając się do 2 kobiet nie mogłem niczego zrobić, natomiast za trzecim razem połączyłem się z facetem, który w chwilę znalazł to, o co prosiłem 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Ponownie wykopuję wątek.
Mam podobny problem co autor tematu więc
Mam internet domowy 4g z orange według cennika jest dostępna usługa "internet bez limitu do 5mbit/s" początkowo dwóch konsultantów upierało się że takiej usługi nie ma następnie po aktywacji zaczęły się problemy opłata do faktury została doliczona a usługa nie zadziałała 3 reklamacje z tego co rozumiem z regulaminu usługi powinna ona zwiększyć lejek do 5mbit/s
1. Odpowiedź usługa nie działa w strefie domowej (poza też nie działała)
2. usługa obowiązuje tylko na portal spotify
3. to samo co druga tylko spotify
za każdym razem adnotacja usługa działa poprawnie.
Czy dalej reklamować i podjąć jakieś inne kroki proszę o radę.
dodam że przymierzam się do rezygnacji z tej usługi kara umowna nie jest aż taka wysoka wątpię że uda mi się tu coś zdziałać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Umowę podpisywałem 4 maja 2020 w MO przy promocja: "brak konfiguracji w katalogu produktów" opcja na 12 miesięcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Opis jest w cenniku
Jeśli reklamacje nie przynoszą skutku, to upewnij się że nie masz lejka technicznego. A jak nie ma, to pisz do UKE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
co to jest lejek techniczny?
nie dostałem żadnej wiadomości o nadużyciu przed wyczerpaniem pakietu net działał z pełną prędkością.
wtedy aktywowałem pakiet po użyciu całego pakietu danych.