- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Witam.
Posiadam internet domowy 4G. Wykorzystałem wszystkie pakiety i założono mi lejek do 1Mb/s. Chciałem włączyć usługę bez limitu danych do 5 Mb/s. Niestety w mój orange jej nie widzę więc skontaktowałem się przez czat z konsultantem aby mi włączył tą usługę. Konsultant włączył mi usługę ale powiedział że będzie aktywna dopiero następnego dnia. Na następny dzień sprawdzam jaka jest prędkość i mi pokazuje 1,28 Mb/s. Stwierdziłem więc że usługa dalej jest nie włączona. Dzwonię do bok a tam dowiaduje się że 5Mb/s to jest w warunkach laboratoryjnych a przecież 1,28 Mb/s do 2Mb/s jest powyżej 1Mb/s. Ktoś wytłumaczy mi o co chodzi? Dodam że usługa nie jest darmowa tylko płatna 10zl.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Posiadając pakiety zazwyczaj miałem prędkość od 5 do 15Mb/s.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Mając lejek 1Mb/s to miałem prędkość na poziomie 1Mb/s a nie 20kb/s. Ale zgłoszenie i tak zrobię. Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Zgłoszenie już zamknięte ale nie dostałem żadnej odpowiedzi na maila ani na mój orange. 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Skontaktowałem się przez czat z pracownikiem Orange. Dostałem odpowiedź na poprzednie zgłoszenie że z zasięgiem wszystko ok i jeśli problem nadal występuje to sprawdzić w salonie orange urządzenie lub kartę SIM.
Cociekawe do jednego numeru mam dokupione jeszcze dwie dodatkowe karty SIM więc zepsuta karta lub urządzenie odpada ponieważ na innych urządzeniach/kartach SIM prędkość jest taka sama.
W związku z tym konsultant znów zgłosił tym razem skargę że usługa nie działa prawidłowo. Po dwóch dniach na maila dostałem odpowiedź że usługa "bez limitu danych do 5Mb/s" jest dostępna tylko w planie internet mobilny optymalny a nie w moim planie taryfowym internet domowy 4G. Konsultant włączył usługę przez błąd w systemie. Dodatkowo skorygują fakturę o kwotę włączenia usługi oraz skromną rekompensatę za kolejną fakturę.
Teraz będzie najlepsze.
Na stronie Orange w regulaminie ofert internet domowy 4G jest jak byk napisane że usługa jest dostępna w tym planie taryfowym.
Ręce opadają. A przedłużyłem umowę przede wszystkim ponieważ zależało mi na tej usłudze.
W załączniku regulamin.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
A kiedy przedłużyłeś tę usługę? to było przed czy po 22.08.2017?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
Po 22.08.17. Dokładnie to 01.09.17 A jaki to ma związek?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bez limitu danych do 5 Mb/s
- « Poprzedni
- Następny »