Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bez limitu danych do 5 Mb/s


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Witam.

Posiadam internet domowy 4G. Wykorzystałem wszystkie pakiety i założono mi lejek do 1Mb/s. Chciałem włączyć usługę bez limitu danych do 5 Mb/s. Niestety w mój orange jej nie widzę więc skontaktowałem się przez czat z konsultantem aby mi włączył tą usługę. Konsultant włączył mi usługę ale powiedział że będzie aktywna dopiero następnego dnia. Na następny dzień sprawdzam jaka jest prędkość i mi pokazuje 1,28 Mb/s. Stwierdziłem więc że usługa dalej jest nie włączona. Dzwonię do bok a tam dowiaduje się że 5Mb/s to jest w warunkach laboratoryjnych a przecież 1,28 Mb/s do 2Mb/s  jest powyżej 1Mb/s. Ktoś wytłumaczy mi o co chodzi? Dodam że usługa nie jest darmowa tylko płatna 10zl. 

21 ODPOW. 21

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Bez limitu danych do 5 Mb/s

A jaką prędkość osiągałeś mając pakiety? Bo owszem masz limit do 5 Mbits ale inne czynniki mogą ją zmniejszyć.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Posiadając pakiety zazwyczaj  miałem prędkość od 5 do 15Mb/s. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Bez limitu danych do 5 Mb/s

To nie wiem czy coś się poradzi. 5 jest ustawione na poziomie systemów Orange. Więc przy stratach przy transmisji mobilnej możesz tyle mieć. jeśli chcesz dokładnej analizy, to zrób zgłoszenie na stronie zasięgu http://orange.pl/zasieg

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Mając lejek 1Mb/s to miałem prędkość na poziomie 1Mb/s a nie 20kb/s. Ale zgłoszenie i tak zrobię. Dzięki. 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Zgłoszenie już zamknięte ale nie dostałem żadnej odpowiedzi na maila ani na mój orange. 😞


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Skontaktowałem się przez czat z pracownikiem Orange. Dostałem odpowiedź na poprzednie zgłoszenie że z zasięgiem wszystko ok i jeśli problem nadal występuje to sprawdzić w salonie orange urządzenie lub kartę SIM. 

Cociekawe do jednego numeru mam dokupione jeszcze dwie dodatkowe karty SIM więc zepsuta karta lub urządzenie odpada ponieważ na innych urządzeniach/kartach SIM prędkość jest taka sama. 

W związku z tym konsultant znów zgłosił tym razem skargę że usługa nie działa prawidłowo. Po dwóch dniach na maila dostałem odpowiedź że usługa "bez limitu danych do 5Mb/s" jest dostępna tylko w planie internet mobilny optymalny a nie w moim planie taryfowym internet domowy 4G. Konsultant włączył usługę przez błąd w systemie. Dodatkowo skorygują fakturę o kwotę włączenia usługi oraz skromną rekompensatę za kolejną fakturę. 

Teraz będzie najlepsze. 

Na stronie Orange w regulaminie ofert internet domowy 4G jest jak byk napisane że usługa jest dostępna w tym planie taryfowym.

Ręce opadają. A przedłużyłem umowę przede wszystkim ponieważ zależało mi na tej usłudze. 

W załączniku regulamin. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Bez limitu danych do 5 Mb/s

A kiedy przedłużyłeś tę usługę? to było przed czy po 22.08.2017?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 1
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Po 22.08.17. Dokładnie to 01.09.17 A jaki to ma związek?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Bo na początku startu tej oferty był nieco inny regulamin niż ten co podałeś.