Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bez limitu danych do 5 Mb/s


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Odgrzeję kotleta, bo tematyka bardzo podobna.

 

Posiadam Internet Mobilny Optymalny i chciałbym dokupić usługę dodatkową nr 4. Bez limitu danych do 5 Mb/s. W pierwszej kolejności indywidualnie próbowałem znaleźć tę usługę u siebie na koncie, jednak bezskutecznie. Następnie zadzwoniłem na Chcę kupić - 801 234 567, gdzie dostałem informację, że ta usługa powinna być, ale jej nie widać i zostałem poproszony o kontakt z infolinią. Na tejże infolinii w dziale pomocy technicznej również nie znaleziono rozwiązania.

 

Gdzie leży problem i czemu nie mogę dokonać zakupu tej konkretnej usługi dodatkowej? W aktualnym cenniku dla Internetu Mobilnego usługa ta wciąż widnieje.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Bez limitu danych do 5 Mb/s

A na infolinii nie mogli Ci po prostu włączyć tej usługi?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Nie potrafili, ponieważ nie mogli znaleźć tej usługi, tak jakby jej nie było lub nie była dostępna.

 

Być może to jakiś błąd związany z faktem, że wykorzystałem swoje podstawowe 50 GB oraz dodatkowe 10 GB. A być może nie.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Bez limitu danych do 5 Mb/s

To nie powód. Jeśli nie ma usługi do włączenia, to doradca powinien poszukać przyczyny. Najczestsza to to że usluga jest na firmę (a ta oferta jest tylko dla konsumentów). Jeśli to nie to, to doradca powinien skierować zgłoszenia do odpowiedniego działu wsparcia.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Zamykając ten wątek, dodzwaniając się do 2 kobiet nie mogłem niczego zrobić, natomiast za trzecim razem połączyłem się z facetem, który w chwilę znalazł to, o co prosiłem 🙂


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Ponownie wykopuję wątek.

Mam podobny problem co autor tematu więc

Mam internet domowy 4g z orange według cennika jest dostępna usługa "internet bez limitu do 5mbit/s" początkowo dwóch konsultantów upierało się że takiej usługi nie ma następnie po aktywacji zaczęły się problemy opłata do faktury została doliczona a usługa nie zadziałała 3 reklamacje z tego co rozumiem z regulaminu usługi powinna ona zwiększyć lejek do 5mbit/s
1. Odpowiedź usługa nie działa w strefie domowej (poza też nie działała)
2. usługa obowiązuje tylko na portal spotify
3. to samo co druga tylko spotify
za każdym razem adnotacja usługa działa poprawnie.
Czy dalej reklamować i podjąć jakieś inne kroki proszę o radę.
dodam że przymierzam się do rezygnacji z tej usługi kara umowna nie jest aż taka wysoka wątpię że uda mi się tu coś zdziałać.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Bez limitu danych do 5 Mb/s

A kiedy brałeś umowę/aneks? Jaka dokładna promocja?

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Umowę podpisywałem 4 maja 2020 w MO przy promocja: "brak konfiguracji w katalogu produktów" opcja na 12 miesięcy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Bez limitu danych do 5 Mb/s

Opis jest w cenniku

Screenshot_2020-09-14-13-20-47-916_com.google.android.apps.docs.jpg

  Jeśli reklamacje nie przynoszą skutku, to upewnij się że nie masz lejka technicznego. A jak nie ma, to pisz do UKE.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Bez limitu danych do 5 Mb/s

co to jest lejek techniczny?

nie dostałem żadnej wiadomości o nadużyciu przed wyczerpaniem pakietu net działał z pełną prędkością.

wtedy aktywowałem pakiet po użyciu całego pakietu danych.