Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bardzo prosze o odpowiedz

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Bardzo prosze o odpowiedz

Witam mam taki problem poniewaz mam ten sam telefon placilem abonament (doladowania za 30zl ) ale zmienilem karte sim ktora zarejestrowalem i zmienil mi sie numer i czy mam ta samo umowe i czy da sie jakos sprawdzic jaka mam umowe a jak nie to musze pojsc do salonu i to wyjasnic? Bardzo mi zalezy na odpowiedzi.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Bardzo prosze o odpowiedz

Długość  umowy można sprawdzić SMS-em o treści INFO pod 133.

 

Jednakże skoro nie masz karty, to wejdź na czata  lub skontaktuj się z infolinia. Jeśli poprzednia umowa się nie zakończyła, to nadal musisz doładowywać tamten numer. Jeśli zgubiłes kartę SIM, wydanie duplikatu karty SIM jest możliwe w dowolnym salonie. Jest to płatne 25 zł.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Bardzo prosze o odpowiedz


Rafaell0 napisał(-a):
Witam mam taki problem poniewaz mam ten sam telefon placilem abonament (doladowania za 30zl ) ale zmienilem karte sim ktora zarejestrowalem i zmienil mi sie numer i czy mam ta samo umowe i czy da sie jakos sprawdzic jaka mam umowe a jak nie to musze pojsc do salonu i to wyjasnic? Bardzo mi zalezy na odpowiedzi.

Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że posiadasz ofertę pre-paid Mix lub Zetafon. Jeżeli umowa na doładowania już się skończyła i nie posiadasz już zadnych zobowiązań z tytułu opłat zwiazanych z umową, nie musisz nic wyjasniać. Jeśli jednak umowa jest w trakcie trwania, powinieneś regulować wpłaty dop czasu jej wygaśnięcia, ponieważ operator i tak Cię obciąy opłatami z tytułu zobowiązania wynikającego z umowy. Swoją taryfę sprawdzisz rejestrując się na Orange on-line w Mój Orange lub instalując aplikację na telefonie. Mam nadzieję że dobrze zrozumiałem Twój wpis i podane przeze mnie informacje będą Ci pomocne.

 

 

 

Pozdrawiam

Maciej


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Bardzo prosze o odpowiedz

Taryfa to jest Orange YES i musze jeszcze placic abonament umowa jeszcze trwa. To mam na moj nowy numer doladowywac sobie? Bo tamtej karty sim juz nie mam zgubilem gdzies.

Poziom 34, Ekspert Galaktyczny
  • 1027
  • 2132
  • 181

Bardzo prosze o odpowiedz

Długość  umowy można sprawdzić SMS-em o treści INFO pod 133.

 

Jednakże skoro nie masz karty, to wejdź na czata  lub skontaktuj się z infolinia. Jeśli poprzednia umowa się nie zakończyła, to nadal musisz doładowywać tamten numer. Jeśli zgubiłes kartę SIM, wydanie duplikatu karty SIM jest możliwe w dowolnym salonie. Jest to płatne 25 zł.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Bardzo prosze o odpowiedz

Po wpisaniu sms'a wyswietla mi sie tako napis "Usluga niedostepna dla zlecajacego." To czyli wydalem 5zl na nowa karte i bede musial dorobic jeszcze za 25zl. A da sie jakos przeniesc umowe z tamtego numeru na ten ktory mam teraz?

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Bardzo prosze o odpowiedz


Rafaell0 napisał(-a):
 A da sie jakos przeniesc umowe z tamtego numeru na ten ktory mam teraz?

 

 

Z tego co mi wiadomo, nie ma takiej opcji...


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Bardzo prosze o odpowiedz

Nic to jutro sie przejde do salonu. I dziekuje badzo za odpowiedzi 🙂

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Bardzo prosze o odpowiedz

Nie ma sprawy. W przypadku jakich kolwiek wątpliwości i problemów zapraszamy ponownie 🙂 


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 6
  • 0

Bardzo prosze o odpowiedz

A kiedy standardowo pojawi się nowy numer usługi w Mój orange? po zakupie internetu LTE dla domu nie wyświetla się numer przypisany do tej usługi w Mój Orange czy jest to spowodowane odbiorem przesyłki od kuriera w dniu wczorajszym i wymaga to czasu czy trzeba coś wykonać aby wszystkjie usługi pojawiły się po zalogowaniu do Mój Orange?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Bardzo prosze o odpowiedz

Na każdy nowy numer trzeba złożyć nowe konto (potem można je powiązać), aby logować się jednymi danymi.