- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długość umowy można sprawdzić SMS-em o treści INFO pod 133.
Jednakże skoro nie masz karty, to wejdź na czata lub skontaktuj się z infolinia. Jeśli poprzednia umowa się nie zakończyła, to nadal musisz doładowywać tamten numer. Jeśli zgubiłes kartę SIM, wydanie duplikatu karty SIM jest możliwe w dowolnym salonie. Jest to płatne 25 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
Rafaell0 napisał(-a):
Witam mam taki problem poniewaz mam ten sam telefon placilem abonament (doladowania za 30zl ) ale zmienilem karte sim ktora zarejestrowalem i zmienil mi sie numer i czy mam ta samo umowe i czy da sie jakos sprawdzic jaka mam umowe a jak nie to musze pojsc do salonu i to wyjasnic? Bardzo mi zalezy na odpowiedzi.
Z Twojej wypowiedzi wnioskuję że posiadasz ofertę pre-paid Mix lub Zetafon. Jeżeli umowa na doładowania już się skończyła i nie posiadasz już zadnych zobowiązań z tytułu opłat zwiazanych z umową, nie musisz nic wyjasniać. Jeśli jednak umowa jest w trakcie trwania, powinieneś regulować wpłaty dop czasu jej wygaśnięcia, ponieważ operator i tak Cię obciąy opłatami z tytułu zobowiązania wynikającego z umowy. Swoją taryfę sprawdzisz rejestrując się na Orange on-line w Mój Orange lub instalując aplikację na telefonie. Mam nadzieję że dobrze zrozumiałem Twój wpis i podane przeze mnie informacje będą Ci pomocne.
Pozdrawiam
Maciej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Długość umowy można sprawdzić SMS-em o treści INFO pod 133.
Jednakże skoro nie masz karty, to wejdź na czata lub skontaktuj się z infolinia. Jeśli poprzednia umowa się nie zakończyła, to nadal musisz doładowywać tamten numer. Jeśli zgubiłes kartę SIM, wydanie duplikatu karty SIM jest możliwe w dowolnym salonie. Jest to płatne 25 zł.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
Rafaell0 napisał(-a):
A da sie jakos przeniesc umowe z tamtego numeru na ten ktory mam teraz?
Z tego co mi wiadomo, nie ma takiej opcji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
Nie ma sprawy. W przypadku jakich kolwiek wątpliwości i problemów zapraszamy ponownie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
A kiedy standardowo pojawi się nowy numer usługi w Mój orange? po zakupie internetu LTE dla domu nie wyświetla się numer przypisany do tej usługi w Mój Orange czy jest to spowodowane odbiorem przesyłki od kuriera w dniu wczorajszym i wymaga to czasu czy trzeba coś wykonać aby wszystkjie usługi pojawiły się po zalogowaniu do Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bardzo prosze o odpowiedz
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »