- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Mam pytanie, od niedawna mam Orange Love Komórka+Internet 4G. Konsultant w salonie powiedział mi, że mogę na komórce korzystać z tego samego pakietu po aktywacji blokady (sms BLOKUJ na 80148). Używam internetu i dziś patrzę, że po 2GB (nie 3, jak zostało mi powiedziane) został mi wykupiony pakiet (dzięki za ostrzeżenie 😉 ). Wysłałem sms-a i jak na razie brak odpowiedzi. W związku z tym pytam: czy to zadziała?
Dzięki z góry za odpowiedź i pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BLOKUJ na 80148 w Orange Love
Jeśli minęło 24h, to skontaktuj się z bok http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
BLOKUJ na 80148 w Orange Love
Tak, z komórkowej.
Tylko dodam, bo widzę, że nie dopisałem (my bad):
Konsultant powiedział, że po zablokowaniu będę korzystał z pakietu TEGO SAMEGO co internet mobilny. (pytanie tylko, czy to tak działa)
Właśnie przyszedł sms z przyjęciem zlecenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś