Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błąd w aplikacji


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 3
  • 0

Błąd w aplikacji

Dzień dobry!


Aplikacja nie pokazuje pozostałych gigabajtów na wszystkich numerach, podaje błędy. Jak wyleczyć? Dziękuję!

185B8E08-D645-48E7-B762-94650EF2EA87.jpeg

5 ODPOW. 5

Poziom 37, Guru **
  • 9394
  • 33837
  • 422

Błąd w aplikacji

@Talamus jeśli to błąd apki, zawsze możesz odinstalować i wgrać ponownie... 

Anonim

Nie dotyczy

Błąd w aplikacji

@Talamus dziś miałam podobny błąd ale już na poszukiwaniu. Spróbuj się przelogować. Jak to nie pomoże tak jak @agat13 napisał reinstalacja. Jeśli nie kontakt z BOK w celu zgłoszenia i w parę dni ogarną temat. 


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 3
  • 0

Błąd w aplikacji

Reinstalacja aplikacji nie pomogła, błąd pozostał.


Poziom 38, Guru ***
  • 15651
  • 40083
  • 590

Błąd w aplikacji

@Talamus czy tylko masz błędy w apce, czy również przez www?

Proponuję odczekać do jutra, jeśli dalej będzie problem z wykorzystaniem danych, to kontakt z konsultantem infolinia, czat. Jeżeli konsultant nie pomoże i problem dalrnnbędzie występował, to może być konieczność usunięcia konta Mój Orange i założenia na nowo.

Anonim

Nie dotyczy

Błąd w aplikacji

@ketrasaArtur konsultant nie ma żadnych narzędzi aby od ręki pomóc. Może zasugerować to, co już padło na forum i przyjąć zgłoszenie techniczne. Wtedy to już pracownik Backoffice ogarnia temat. Odpowiedź wysyłała na SMS.