- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w aplikacji
Dzień dobry!
Aplikacja nie pokazuje pozostałych gigabajtów na wszystkich numerach, podaje błędy. Jak wyleczyć? Dziękuję!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w aplikacji
@Talamus jeśli to błąd apki, zawsze możesz odinstalować i wgrać ponownie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w aplikacji
Reinstalacja aplikacji nie pomogła, błąd pozostał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w aplikacji
@Talamus czy tylko masz błędy w apce, czy również przez www?
Proponuję odczekać do jutra, jeśli dalej będzie problem z wykorzystaniem danych, to kontakt z konsultantem infolinia, czat. Jeżeli konsultant nie pomoże i problem dalrnnbędzie występował, to może być konieczność usunięcia konta Mój Orange i założenia na nowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w aplikacji
@ketrasaArtur konsultant nie ma żadnych narzędzi aby od ręki pomóc. Może zasugerować to, co już padło na forum i przyjąć zgłoszenie techniczne. Wtedy to już pracownik Backoffice ogarnia temat. Odpowiedź wysyłała na SMS.