Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Została podpisana umowa w salonie Orange. Został przedłużony numer telefonu komórkowego, a do tego konsultant wprowadził nową aktywację internetu mobilnego(jeden już mamy który używamy) , który ma wejść w życie o 7 dniach. Mam prawo wymagać anulowania zamówienia? W tym momencie usługa nie istnieję na koncie. Proszę o szybko pomoc

 

22 ODPOW. 22

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

@Justyna34 

 

Niestety ale nie ma takiej możliwości.

Jeśli otrzymałaś drugą kartę SIM ( na internet mobilny - bo tak mi się wydaje, to po prostu nie aktywuj jej )


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18292
  • 186

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

@Justyna34  proponuję ponownie SZYBKO udać się do tego samego salonu i konsultanta żeby wyjaśnić sprawę, może uda mu się jeszcze szybko skorygować zapisy na koncie, wystawić nową umowę, zgodną z Twoim życzeniem. 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19516
  • 56460
  • 767

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Jeżeli w salonie umowa (przedłużenie umowy) podpisane, to raczej będzie trudno o rozwiązanie. W przypadku podpisywania umów telefonicznie bądź przez internet jest 14 dni na rozwiązanie bez konsekwencji.

Może warto spróbować i udać się do salonu celem wyjaśnienia sprawy.

W innym przypadku przedwczesne rozwiązanie może skutkować naliczeniem kary.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38607
  • 1385

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Brak istnienia usługi na koncie mój Orange to nie jest przesłanką do anulowania. Złożyć rezygnację można tylko z tych umów których świadczenia się nie rozpoczęło i były bez urządzenia. Przedłużenie komórki i aktywacja internetu mobilnego to zazwyczaj dwie umowy. Tu naprawdę czas gra istotną rolę. Rezygnację trzeba złożyć jak najszybciej. Nie jest ważne czy skorzystano z usługi, ale sam fakt aktywacji i czy było to bez urządzenia.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Jeśli nie aktywuje karty nowego internetu to tak czy inaczej nie uchroni mnie przed płaceniem za dodatkowy nie potrzebny internet który kosztuję 50 zł. Dodatkowo dostali urządzenie w postaci seniorskiego telefonu. Dzisiaj wybieram się do salonu w sprawie załatwienia sprawy 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Urządzenie dostali. W tym jest problem. Ale pojawię się dzisiaj jak najszybciej w salonie który oszukuję bo dodatkowo było powiedziane że to został przedłużony obecny internet a tu niespodzianka  to nowa usługa. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38607
  • 1385

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Od ofert z urządzeniem nie ma rezygnacji w salonie.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19516
  • 56460
  • 767

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Nie mniej, niech próbuje. Lepiej sprawdzić, niż później żałować. Przedstawiciele Orange nie zawsze tego samego dnia zatwierdzają dokumenty. Często to robią następnego dnia. Może wiec być szansa.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32748
  • 38607
  • 1385

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Jeśli doszło do aktywacji sim, to muszą być zatwierdzone.