- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
Została podpisana umowa w salonie Orange. Został przedłużony numer telefonu komórkowego, a do tego konsultant wprowadził nową aktywację internetu mobilnego(jeden już mamy który używamy) , który ma wejść w życie o 7 dniach. Mam prawo wymagać anulowania zamówienia? W tym momencie usługa nie istnieję na koncie. Proszę o szybko pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
Niestety ale nie ma takiej możliwości.
Jeśli otrzymałaś drugą kartę SIM ( na internet mobilny - bo tak mi się wydaje, to po prostu nie aktywuj jej )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
@Justyna34 proponuję ponownie SZYBKO udać się do tego samego salonu i konsultanta żeby wyjaśnić sprawę, może uda mu się jeszcze szybko skorygować zapisy na koncie, wystawić nową umowę, zgodną z Twoim życzeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
Jeżeli w salonie umowa (przedłużenie umowy) podpisane, to raczej będzie trudno o rozwiązanie. W przypadku podpisywania umów telefonicznie bądź przez internet jest 14 dni na rozwiązanie bez konsekwencji.
Może warto spróbować i udać się do salonu celem wyjaśnienia sprawy.
W innym przypadku przedwczesne rozwiązanie może skutkować naliczeniem kary.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
Jeśli nie aktywuje karty nowego internetu to tak czy inaczej nie uchroni mnie przed płaceniem za dodatkowy nie potrzebny internet który kosztuję 50 zł. Dodatkowo dostali urządzenie w postaci seniorskiego telefonu. Dzisiaj wybieram się do salonu w sprawie załatwienia sprawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
Urządzenie dostali. W tym jest problem. Ale pojawię się dzisiaj jak najszybciej w salonie który oszukuję bo dodatkowo było powiedziane że to został przedłużony obecny internet a tu niespodzianka to nowa usługa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
Nie mniej, niech próbuje. Lepiej sprawdzić, niż później żałować. Przedstawiciele Orange nie zawsze tego samego dnia zatwierdzają dokumenty. Często to robią następnego dnia. Może wiec być szansa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie
- « Poprzedni
- Następny »