Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Karta nie została aktywowana.

 

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Próbuj i podziel się na forum jak poszło.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

A co znaczy że nie została aktywowana? Aktywacja odbywa się po stronie systemów Orange i bardzo rzadko się zdarza że na nowy numer nie dochodzi do aktywacji od razu.

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Chodzi pewnie, że karta SIM nie była włożona do urządzenia. Ale pewnie @Piotrekk85 masz rację. Zamówienie wprowadzone do systemu, dokumenty dojdą następnego dnia.

Teraz sobie przypominam, jak od kuriera odbierałem zamówienie na kartę SIM, to po kilku minutach od doręczenia, karta SIM była już w pełni aktywna.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Hm nie wiem jak powiedzieć więc napiszę jak potrafię to zrobić ( może mnie zrozumiecie 🙂 mianowicie pewna osoba poszła do Salonu Orange przedłużyć umowę ( ukradli jej telefon a że uzależniona jest od smartfonów więc skusiła ją oferta którą notabene prawdopodobnie Pani Konsultantka namówiła też co nieco ) Wybrała ta osoba smartfona w ofercie Orange Love z internetem mobilnym ( karta została przyssana do teczki z umową i tak sobie siedzi nie aktywowana ) a to dlatego, iż abonent ma w domu internet od innego dostawcy. Gdy próbowałam ingerować i chciałam pomóc wybrnąć z tej dziwnej sytuacji, pani sprzedawczyni czyli konsultantka odpowiedziała mi że się nie da i ewentualnie abonent mógłby kupić sobie ruter i aktywować ową kartę ( tą przyczepioną ) Gdy powiedziałam, że to nie wchodzi absolutnie w rachubę, usłyszałam słowa - przykro mi ale ja nic więcej nie mogę zrobić. Trochę mnie zdenerwowało to wszystko bo wiadomo że abonent na chwilę obecną płaci większy rachunek ( aktywacja, zmiana taryfy, etc ) Moje pytanie które Wam chcę zadać brzmi - czy abonent który zawarł taką umowę w Salonie mógł do siedmiu dni ją anulować?

Pani Konsultantka z Salonu odpowiedziała, że taka opcja nie wchodzi w rachubę absolutnie.

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Od umów salonie nie przysługuje rezygnacja ani odstąpienie.

Można jednak powołać się na przepisy Prawa Telekomunikacyjnego. Muszą być łącznie spełnione dwa warunki:
1) nie doszło do aktywacji usługi po stronie Orange (to nie jest równoznaczne z użyciem sim)
2) oferta była bez urządzenia.
Wtedy można zrezygnować z dowolnej umowy na usługi telekomunikacyjne.

art 57. pkt 6

"6. W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej,
związanego z ulgą przyznaną abonentowi, wysokość roszczenia z tytułu
jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez dostawcę usług z winy
abonenta przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta, nie może
przekroczyć wartości ulgi przyznanej abonentowi pomniejszonej o proporcjonalną jej
wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania. Roszczenie nie
przysługuje w przypadku rozwiązania przez konsumenta umowy przed rozpoczęciem świadczenia usług, chyba że przedmiotem ulgi jest telekomunikacyjne urządzenie końcowe."

http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20041711800/U/D20041800Lj.pdf


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

No @Piotrekk85 

Czyli można by rzec, że ta przyczepiona czterema zszywkami karta SIM nie zostanie aktywowana bo i po co ?

W telefonie jest nadal karta SIM ta która była od lat, i niech tak zostanie przez jeszcze 20 miesięcy. 😉

Ciekawe jak potoczyły się losy @Justyna34 

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Byłam w salonie. Oczywiście kierowniczka salonu że nie może nic zrobić bez zgody swojej menadżerki do której wysłała zapytanie e mail. Mamy czekać na odpowiedź ale podejrzewam i tak nic to nie pomoże. Jakby co piszę skargę na salon i na konkretnego doradźce 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Czy ja dobrze rozumiem ten zapis zamieszczony przez Ciebie @Piotrekk85 

Kara umowna jest naliczana od ulgi przyznanej abonentowi proporcjonalnie do okresu jaki pozostał do końca umowy?

To pewnie dlatego piszą w umowach, że ulga na daną usługę wynosi 1600 PLN.

Nie ma jednak jak zawieranie umów na usługi telekomunikacyjne przez BOK lub WWW. W tedy zawsze jest 14 dni na odstąpienie bez konsekwencji.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Anulowanie zamówienia wprowadzonego w salonie

Tak, zawsze tak jest od kilku lat.