- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy dotychczasowe dostępne metody weryfikacji są również dostępne? Kod Klienta czy pytania weryfikacyjne? Jak zdecydować się na tą wersję weryfikacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nawet jeśli Klient wyrazi zgodę na weryfikacje przez głos (Biometrię głosem) nadal będzie mógł się weryfikować innymi metodami.
Po prostu Max na infolinii będzie próbował w pierwszej kolejności zweryfikować przez głos na podstawie słów Klienta z opisanej intencji kontaktu z Orange - jeśli się nie uda przez głos, pyta np. o Kod Klienta Orange (lub inne metody). Szczegóły: www.orange.pl/mojglos
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nawet jeśli Klient wyrazi zgodę na weryfikacje przez głos (Biometrię głosem) nadal będzie mógł się weryfikować innymi metodami.
Po prostu Max na infolinii będzie próbował w pierwszej kolejności zweryfikować przez głos na podstawie słów Klienta z opisanej intencji kontaktu z Orange - jeśli się nie uda przez głos, pyta np. o Kod Klienta Orange (lub inne metody). Szczegóły: www.orange.pl/mojglos