Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Weryfikacja dotychczasowa

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14227
  • 58487
  • 709

Weryfikacja dotychczasowa

Czy dotychczasowe dostępne metody weryfikacji są również dostępne? Kod Klienta czy pytania weryfikacyjne? Jak zdecydować się na tą wersję weryfikacji?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 59
  • 364
  • 58

Weryfikacja dotychczasowa

Nawet jeśli Klient wyrazi zgodę na weryfikacje przez głos (Biometrię głosem) nadal będzie mógł się weryfikować innymi metodami.
Po prostu Max na infolinii będzie próbował w pierwszej kolejności zweryfikować przez głos na podstawie słów Klienta z opisanej intencji kontaktu z Orange - jeśli się nie uda przez głos, pyta np. o Kod Klienta Orange (lub inne metody). Szczegóły: www.orange.pl/mojglos

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 59
  • 364
  • 58

Weryfikacja dotychczasowa

Nawet jeśli Klient wyrazi zgodę na weryfikacje przez głos (Biometrię głosem) nadal będzie mógł się weryfikować innymi metodami.
Po prostu Max na infolinii będzie próbował w pierwszej kolejności zweryfikować przez głos na podstawie słów Klienta z opisanej intencji kontaktu z Orange - jeśli się nie uda przez głos, pyta np. o Kod Klienta Orange (lub inne metody). Szczegóły: www.orange.pl/mojglos