- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co do fraudów właśnie często się to zdarza i te blokady są nagminne. Tak się zastanawiam jak usługi są nielimitowane? Klienci zgłaszają takie blokady tylko w PrePaid, więc klient Abo ma całkiem inne zasady unlimited.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem Twoje pytanie... Usługi bez limitu nie mają zbyt wiele wspólnego z fraudem. Jeżeli blokujemy kartę prepaid w wyniku generowania sztucznego ruchu (maszynowego), wyłudzeń itp., to wtórne jest dla nas źródło ruchu (z cennika czy z usługi). Nie jest też tak, że prepaid ma bardziej restrykcyjne zasady antyfraudowe niż postpaid. Po prostu specyfika naszej oferty (łatwość wejścia, brak umowy) powoduje, że to w prepaid koncentrują się osoby dokonujące nadużyć związanych z ruchem wychodzącym, dla których zablokowanie karty będzie w tym przypadku relatywnie niewielką stratą (brak konsekwencji związanych z niedotrzymaniem warunków kontraktu postpaidowego).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć. Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem Twoje pytanie... Usługi bez limitu nie mają zbyt wiele wspólnego z fraudem. Jeżeli blokujemy kartę prepaid w wyniku generowania sztucznego ruchu (maszynowego), wyłudzeń itp., to wtórne jest dla nas źródło ruchu (z cennika czy z usługi). Nie jest też tak, że prepaid ma bardziej restrykcyjne zasady antyfraudowe niż postpaid. Po prostu specyfika naszej oferty (łatwość wejścia, brak umowy) powoduje, że to w prepaid koncentrują się osoby dokonujące nadużyć związanych z ruchem wychodzącym, dla których zablokowanie karty będzie w tym przypadku relatywnie niewielką stratą (brak konsekwencji związanych z niedotrzymaniem warunków kontraktu postpaidowego).