- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na początek napiszę, że już na poprzednim AMA miałem okazję zapoznać się z Waszym stanowiskiem w tym zakresie, więc nie spodziewam się jego zmiany. imo to napiszę.
Proszę, zlitujcie się i zmniejszcie zaangażowanie "sprzedażowe" w aplikacji która służy do obsługi klienta. Nadmiar reklam zabija funkcjonalność. Od czasu poprzedniej AMA (kiedy już było bardzo źle) sprawa się tylko pogorszyła, w tej chwili banery zajmują już większą część większości ekranów aplikacji. Na dodatek nie idzie tego wyłączyć żadnym wycofaniem zgody. Dla przykładu: nawet jeśli nie macie zgody marketingowej co uniemożliwia mi skorzystanie z promocji, to i tak uważacie za OK wyświetlenie mi na połowie ekranu banera z tą promocją. No ile razy mam tłumaczyć, że tego sobie nie życzę???
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abstrahując od tego czy ta odpowiedź Cię usatysfakcjonuje czy nie - to dziękuję za szczerą opinię. Każdy głos jest dla nas ważny i bierzemy go pod uwagę planując strategię i kierunki rozwoju na kolejne lata.
Prawda jest taka, że kontent jaki prezentujemy w aplikacji jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, a Ci oczekują oprócz sprawnej obsługi - dostosowanych do siebie ofert. Staramy się równoważyć te potrzeby - jednak to naturalne, że nie wpasujemy się w oczekiwania wszystkich.
Co do zgód, tak jak pisałam w innym wątku, to temat który mamy obecnie na tapecie i staramy się tak usprawnić proces zarządzania zgodami aby nie stwarzał niepotrzebnych kontrowersji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Abstrahując od tego czy ta odpowiedź Cię usatysfakcjonuje czy nie - to dziękuję za szczerą opinię. Każdy głos jest dla nas ważny i bierzemy go pod uwagę planując strategię i kierunki rozwoju na kolejne lata.
Prawda jest taka, że kontent jaki prezentujemy w aplikacji jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, a Ci oczekują oprócz sprawnej obsługi - dostosowanych do siebie ofert. Staramy się równoważyć te potrzeby - jednak to naturalne, że nie wpasujemy się w oczekiwania wszystkich.
Co do zgód, tak jak pisałam w innym wątku, to temat który mamy obecnie na tapecie i staramy się tak usprawnić proces zarządzania zgodami aby nie stwarzał niepotrzebnych kontrowersji.