Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wyrzućcie reklamy z aplikacji

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5499
  • 22156
  • 181

Wyrzućcie reklamy z aplikacji

Na początek napiszę, że już na poprzednim AMA miałem okazję zapoznać się z Waszym stanowiskiem w tym zakresie, więc nie spodziewam się jego zmiany. imo to napiszę.

Proszę, zlitujcie się i zmniejszcie zaangażowanie "sprzedażowe" w aplikacji która służy do obsługi klienta. Nadmiar reklam zabija funkcjonalność. Od czasu poprzedniej AMA (kiedy już było bardzo źle) sprawa się tylko pogorszyła, w tej chwili banery zajmują już większą część większości ekranów aplikacji. Na dodatek nie idzie tego wyłączyć żadnym wycofaniem zgody. Dla przykładu: nawet jeśli nie macie zgody marketingowej co uniemożliwia mi skorzystanie z promocji, to i tak uważacie za OK wyświetlenie mi na połowie ekranu banera z tą promocją. No ile razy mam tłumaczyć, że tego sobie nie życzę???

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 27
  • 52
  • 27

Wyrzućcie reklamy

Abstrahując od tego czy ta odpowiedź Cię usatysfakcjonuje czy nie - to dziękuję za szczerą opinię. Każdy głos jest dla nas ważny i bierzemy go pod uwagę planując strategię i kierunki rozwoju na kolejne lata.

Prawda jest taka, że kontent jaki prezentujemy w aplikacji jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, a Ci oczekują oprócz sprawnej obsługi - dostosowanych do siebie ofert. Staramy się równoważyć te potrzeby - jednak to naturalne, że nie wpasujemy się w oczekiwania wszystkich.

Co do zgód, tak jak pisałam w innym wątku, to temat który mamy obecnie na tapecie i staramy się tak usprawnić proces zarządzania zgodami aby nie stwarzał niepotrzebnych kontrowersji.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 27
  • 52
  • 27

Wyrzućcie reklamy

Abstrahując od tego czy ta odpowiedź Cię usatysfakcjonuje czy nie - to dziękuję za szczerą opinię. Każdy głos jest dla nas ważny i bierzemy go pod uwagę planując strategię i kierunki rozwoju na kolejne lata.

Prawda jest taka, że kontent jaki prezentujemy w aplikacji jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, a Ci oczekują oprócz sprawnej obsługi - dostosowanych do siebie ofert. Staramy się równoważyć te potrzeby - jednak to naturalne, że nie wpasujemy się w oczekiwania wszystkich.

Co do zgód, tak jak pisałam w innym wątku, to temat który mamy obecnie na tapecie i staramy się tak usprawnić proces zarządzania zgodami aby nie stwarzał niepotrzebnych kontrowersji.