- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy zrealizujecie i w jakiej perspektywie procedurę przejścia telefoni analogowej PSTN do sieci VoIP. Kiedyś była o tym mowa i przymiarki (https://www.telko.in/orange-w-piec-lat-decyzja-o-migracji-do-all-ip,3)
nic z tego nie wyszło. Sporo telefoni jest w PSTN mimo posiadania przez użytkowników neostrady po ADSL lub VDSL. Nie ma obowiązku przejścia na technologie VoIP kiedy jest już aktywna neostrada po miedzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaledwie 3% Naszych klientów ADSL/VDSL wykorzystuje telefonię w technologii PSTN. Od września 2021, w zestawach urządzeń już nie dokładamy spliterów (akcesoria dedykowane do telefonii PSTN). Ten element jest wydawany jedynie na życzenie Klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zaledwie 3% Naszych klientów ADSL/VDSL wykorzystuje telefonię w technologii PSTN. Od września 2021, w zestawach urządzeń już nie dokładamy spliterów (akcesoria dedykowane do telefonii PSTN). Ten element jest wydawany jedynie na życzenie Klienta.