Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Powroty spraw

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14364
  • 59020
  • 721

Powroty spraw

Czy jest analiza ile spraw obsłużonych przez Maxa powraca w reklamacjach reklamacji? Chodzi o niezawodność oceny sytuacji i rozwiązania problemu klienta 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 15
  • 55
  • 15

Powroty spraw

Tak, dokonujemy analizy wskaźnika rozwiązywania spraw za pierwszym kontaktem, tzw. First Contact Resolution Rate (FCR). Dzięki temu możemy ocenić, jak efektywnie Max radzi sobie z zadaniami i jak często klienci muszą ponownie kontaktować się w tej samej sprawie. Monitoring FCR pozwala nam również na ciągłe udoskonalanie Maxa, aby zwiększyć jego skuteczność i satysfakcję klientów.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 15
  • 55
  • 15

Powroty spraw

Tak, dokonujemy analizy wskaźnika rozwiązywania spraw za pierwszym kontaktem, tzw. First Contact Resolution Rate (FCR). Dzięki temu możemy ocenić, jak efektywnie Max radzi sobie z zadaniami i jak często klienci muszą ponownie kontaktować się w tej samej sprawie. Monitoring FCR pozwala nam również na ciągłe udoskonalanie Maxa, aby zwiększyć jego skuteczność i satysfakcję klientów.