15
Postów
55
Kudo
15
Rozwiązań
50 like
25 like
10 rozwiązań
10 odpowiedzi
5 rozwiązań
1 like
1 rozwiązanie
10-06-2024 15:06
Takie rozmowy Max również ma w swojej historii 🙂 Wracając do meriturm sprawy. Po tej sytuacji wprowadziliśmy poprawkę która szybciej "ucina" takie połączenie bez przyszłości
10-06-2024 15:02
Oczywiście, Max ma pewną elastyczność! Nie jest to robot, który ma tylko jedną ścieżkę konwersacji. Max rozpoznaje intencje rozmówcy i na podstawie tego dobiera najbardziej odpowiednią odpowiedź z dostępnych scenariuszy. To trochę jak z dobrze wyszkolonym [...]
10-06-2024 14:59
Pomijając długi wstęp dalsza cześć wyglądała tak: Max: Halo, jesteś tam? Powiedz, proszę, jak mogę Ci pomóc? Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call Max: Dobrze, czekam. K [...]
10-06-2024 15:06
Takie rozmowy Max również ma w swojej historii 🙂 Wracając do meriturm sprawy. Po tej sytuacji wprowadziliśmy poprawkę która szybciej "ucina" takie połączenie bez przyszłości
10-06-2024 15:02
Oczywiście, Max ma pewną elastyczność! Nie jest to robot, który ma tylko jedną ścieżkę konwersacji. Max rozpoznaje intencje rozmówcy i na podstawie tego dobiera najbardziej odpowiednią odpowiedź z dostępnych scenariuszy. To trochę jak z dobrze wyszkolonym [...]
10-06-2024 14:59
Pomijając długi wstęp dalsza cześć wyglądała tak: Max: Halo, jesteś tam? Powiedz, proszę, jak mogę Ci pomóc? Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call Max: Dobrze, czekam. K [...]
10-06-2024 15:06
Takie rozmowy Max również ma w swojej historii 🙂 Wracając do meriturm sprawy. Po tej sytuacji wprowadziliśmy poprawkę która szybciej "ucina" takie połączenie bez przyszłości
10-06-2024 15:02
Oczywiście, Max ma pewną elastyczność! Nie jest to robot, który ma tylko jedną ścieżkę konwersacji. Max rozpoznaje intencje rozmówcy i na podstawie tego dobiera najbardziej odpowiednią odpowiedź z dostępnych scenariuszy. To trochę jak z dobrze wyszkolonym [...]
10-06-2024 14:59
Pomijając długi wstęp dalsza cześć wyglądała tak: Max: Halo, jesteś tam? Powiedz, proszę, jak mogę Ci pomóc? Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call Max: Dobrze, czekam. K [...]