- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ponieważ rozmowy z MAX-em są nagrywane, wiec na pewno trafił się nietypowy temat. Czy jest możliwość podzielenia się jaka byłą najdziwniejsza rozmowa MAX-a z klientem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomijając długi wstęp dalsza cześć wyglądała tak:
Max: Halo, jesteś tam? Powiedz, proszę, jak mogę Ci pomóc?
Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call
Max: Dobrze, czekam.
Klient: please hold on line we are trying to reconnect your call
Max: W porządku, czekam.
Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call
Max: Oczywiście, czekam.
W tym momencie po 18 minutach klient odłożył słuchawkę
Jak nietrudno się domyśleć - mimo usilnych prób nie udało się załatwić sprawy klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomijając długi wstęp dalsza cześć wyglądała tak:
Max: Halo, jesteś tam? Powiedz, proszę, jak mogę Ci pomóc?
Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call
Max: Dobrze, czekam.
Klient: please hold on line we are trying to reconnect your call
Max: W porządku, czekam.
Klient: proszę czekać twoja rozmowa będzie kontynuowana za chwilę please hold on line we are trying to reconnect your call
Max: Oczywiście, czekam.
W tym momencie po 18 minutach klient odłożył słuchawkę
Jak nietrudno się domyśleć - mimo usilnych prób nie udało się załatwić sprawy klienta