Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bot Max a polityka RODO

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32706
  • 38330
  • 1384

Bot Max a polityka RODO

W nawiązaniu do odpowiedzi:

 

https://nasz.orange.pl/t5/AMA-Max-wirtualny-asystent/Opcja-bez-bota/m-p/397675/emcs_t/S2h8ZW1haWx8dG...

 

Obecna polityka związana z RODO (są na odpowiedniej stronie) oznacza wyrażenie na przetwarzanie własnego głosu, własnego stylu mówienia, jak również na transfer poza EOG. Nie każdy klient sobie tego życzy, nie każdy ma świadomość i warto pomyśleć nad tym, by dać klientowi wybór.

 

Nie twierdzę, żeby był sam IVR, ale obecnie jedyną opcją jest czat tekstowy lub inna niegłosowa forma kontaktu. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 15
  • 55
  • 15

Bot Max a polityka RODO

Oczywiście, chętnie rozwieję wszelkie wątpliwości. Max, nasz wirtualny asystent, nie wykorzystuje parametrów głosowych klientów do celów uczenia się. Wyjątkiem biometria, ale to osobny wątek. 

 

Pozostałe dane są przetwarzane lokalnie i nie są transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Dbamy o to, aby przestrzegać wszystkich zasad RODO i zapewniać maksymalne bezpieczeństwo oraz prywatność danych naszych klientów.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 15
  • 55
  • 15

Bot Max a polityka RODO

Oczywiście, chętnie rozwieję wszelkie wątpliwości. Max, nasz wirtualny asystent, nie wykorzystuje parametrów głosowych klientów do celów uczenia się. Wyjątkiem biometria, ale to osobny wątek. 

 

Pozostałe dane są przetwarzane lokalnie i nie są transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Dbamy o to, aby przestrzegać wszystkich zasad RODO i zapewniać maksymalne bezpieczeństwo oraz prywatność danych naszych klientów.