- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W nawiązaniu do odpowiedzi:
Obecna polityka związana z RODO (są na odpowiedniej stronie) oznacza wyrażenie na przetwarzanie własnego głosu, własnego stylu mówienia, jak również na transfer poza EOG. Nie każdy klient sobie tego życzy, nie każdy ma świadomość i warto pomyśleć nad tym, by dać klientowi wybór.
Nie twierdzę, żeby był sam IVR, ale obecnie jedyną opcją jest czat tekstowy lub inna niegłosowa forma kontaktu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczywiście, chętnie rozwieję wszelkie wątpliwości. Max, nasz wirtualny asystent, nie wykorzystuje parametrów głosowych klientów do celów uczenia się. Wyjątkiem biometria, ale to osobny wątek.
Pozostałe dane są przetwarzane lokalnie i nie są transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Dbamy o to, aby przestrzegać wszystkich zasad RODO i zapewniać maksymalne bezpieczeństwo oraz prywatność danych naszych klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oczywiście, chętnie rozwieję wszelkie wątpliwości. Max, nasz wirtualny asystent, nie wykorzystuje parametrów głosowych klientów do celów uczenia się. Wyjątkiem biometria, ale to osobny wątek.
Pozostałe dane są przetwarzane lokalnie i nie są transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Dbamy o to, aby przestrzegać wszystkich zasad RODO i zapewniać maksymalne bezpieczeństwo oraz prywatność danych naszych klientów.