- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
@andy_stawowskyTrochę się zmieniło od tamtego czasu zgłaszanie przez www Mój Orange teraz masz dwa wyjścia lub czat lub przez aplikacje Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
Właśnie dotarłem do tego, bo zalogowałem się do Mój Orange - na ten stary. Działa, tylko usunęli całą historię zgłoszeń itd. i oczywiście nie da się złożyć nowego zgłoszenia. Ciekawe czy po przejściu na tą nową wersję Mój Orange tam jest taka opcja, bym z nowego Mój Orange mógł online zgłosić usterkę?
Co do czatu, to firma Orange powinna się zapaść ze wstydu pod ziemię, bo jak mam zgłosić usterkę na czacie, jak oni pracują jak Grecy (dni, godziny), brakuje tam tylko sjesty. Za to sprzedawców i wydzwanianie z ofertami to mają 24h/dobę, Ta firma to dno dna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
@andy_stawowskyMasz tutaj porównanie jak to wygląda Mój Orange strare i nowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
Widziałem właśnie to już wcześniej. Rozbawiło mnie do łez, bo to co najważniejsze w tym wątku, czyli:
"Automatyczne wykrywanie problemów technicznych dla usług stacjonarnych" - to w starej wersji Mój Orange było, a w nowej wersji Mój Orange enigmatyczne "wkrótce":))). Usunęli taką możliwość i bredzą o jakiś ulepszeniach. Oczywiście ANI SŁOWEM o możliwości zgłoszeń online usterek, po prostu to przemilczeli. Super, czyli teraz zgaduj zgadula, czy w nowej wersji zgłoszenie da się zrobić albo jutro zabawa z jakimś konsultantem, którego wiedza ogranicza się do klepania wyuczonych formułek ze skryptu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
@andy_stawowskynapisał(-a)Widziałem właśnie to już wcześniej. Rozbawiło mnie do łez, bo to co najważniejsze w tym wątku, czyli:
"Automatyczne wykrywanie problemów technicznych dla usług stacjonarnych"
Czyli jakiś automat będzie zgłaszał uszkodzenie bez naszej wiedzy? tak to odczytuje a poza tym masz info na PW
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
Nie, wiesz to działało tak, że ich automat sprawdzał jakość połączenia i porównywał z wykupioną usługą. A że nic się nie zgadzało, to można było od razu przejść do reklamacji. Dlatego ci oszuści, bo tak ich trzeba nazywać, usunęli to z nowego Mój Orange, dając teraz enigmatyczne info, że pojawi się to "wkrótce" (czyli w ogóle). Zgłosić sie nie da w nowym Mój Orange usterki, więc pozostaje infolinia albo czat. Czyli albo rozmowa z kimś, kto mówi skryptem, a jego wiedza jest na poziomie 5-letniego dziecka, albo słuchanie dwie godziny melodyjki i zerwanie połączenia.
Dziękuję za info, ja już do nich też cierpliwości więcej nie mam, wolę zainwestować w dwa niezależne jeszcze dodatkowo usługi niż bawić się na stałym łączu Orange, które nie działa co 5 min, mimo zaniżenia prędkości 7x:). Orange, jesteście mistrzami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
► Niektóre frazy, łamiące zasady NO, zostały edytowane - Moderator Wiktor ◄
Taka ciekawostka dla wszystkich, którzy maja podobne problemy, a jak wiadomo w Orange jest to większość. Po kolejnej reklamacji wreszcie jacyś normalni technicy poprawili kable czy kto tam wie co przy słupach telefonicznych. Od 20 dni mam połączenie prawie 11Mbit/s. download i 1 Mbit upload. Ani razu nie zerwało.
To są po prostu jaja, co ta firma wyczynia - ponad rok użerania się z nimi, wymiany routerów, okablowania w domu itd., a ci partacze nie potrafili naprawić usterki na własnej infrastrukturze. Ciekawe ile czasu będę teraz miał bana po napisaniu tego (czyli prawdy), bo ktoś tutaj non stop mnie za to banuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
@andy_stawowsky, nie widzę żadnego "bana". No widzisz sprawa wyjaśniona, ale zawsze możesz złożyć Reklamację powołując się na problemy po stronie operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
@andy_stawowsky Przecież oni nigdy nie powiedzą, a na pewno nie napiszą, że to ich wina.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Częste zrywanie połączenia internetowego (neostrada), brak stabilności
Już kilka razy mnie tu banowali za pisanie prawdy, bo wiadomo że im to nie pasuje. A watek kontynuuję, by pozostał dla innych - walczcie z tymi oszustami, bo każą wam wymienić cały sprzęt w domu - komputery, routery itd., później rozkuć ściany i wymienić okablowanie, potem skuć podłogi, a na końcu stwierdzić, że mieszkacie w złym miejscu. Mimo że doskonale wiecie, że ci oszuści albo celowo zaniżają prędkość neo, albo sami mają spieprzoną infrastrukturę.