- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2G/3G/4G LTE/5G/6G
@bronzub podejrzewam, że takie zmiany wynikają z przygotowań do wyłączenia nadajników 3G oraz przygotowanie do uruchomienia 5G. Jak zmiany zostaną zakończone to i pewnie zasięg i jakość połączeń się poprawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2G/3G/4G LTE/5G/6G
@ketrasaArtur , oby szybko. Żona cierpliwie rzuca halo do słuchawki😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2G/3G/4G LTE/5G/6G
@bronzub na wsi miałem podobną sytuację, to przywrócenie przynajmniej do częściowej poprzedniej funkcjonalności sieci zajęło niecałe pół roku. Kilka razy interweniowałem. Obecnie jest lepiej, ale nie to, co było na początku roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2G/3G/4G LTE/5G/6G
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2G/3G/4G LTE/5G/6G
5G na seryjnym telefonie z satelity:
https://www.benchmark.pl/aktualnosci/polaczenie-komorkowe-kosmiczna-siec-5g.html
- « Poprzedni
- Następny »