- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
INTERNET DOMOWY 4G LTE
Zgłosiłem 2 tematy do BOK , 1 Zrywane połączenia, przerywane działanie internetu 2. Błędne naliczenia zużycia transferu internetu "Szczęśliwe godziny" Niestety do tej pory nic się nie zmieniło..dalej nabity w butelkę....Do pierwszego tematu otrzymałem odpowiedz typu "Proszę przystawić router bliżej sygnału" Mam nadajnik 500 m od domu, do drugiego tematu ..zero odpowiedzi..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
INTERNET DOMOWY 4G LTE
Przepraszam za post pod postem.
Wrzucam jedynie "screen" , poparzcie sami co tym myśleć bo ja już nie wiem..pobrano mi to z dostępnego transferu. De facto ilości te pobierałem około godz.00.15 - 00.30.
Rano nic nie było pobierane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
INTERNET DOMOWY 4G LTE
Dostałem odpowiedz po drugim zgłoszeniu..."Wszystko zostało naliczone prawidłowo".
Dzisiaj sprawdzam rozliczenie i kolejny kwiatek dnia 1 maja o 8 rano mam ściągnięte 10 GB..🤣.
KPINA! i Oszustwo!👎
- « Poprzedni
- Następny »