- « Poprzedni
- Następny »
Opłata za kontakt z BOK
21-11-2016 19:49
Została mi naliczona opłata za rozmowę z doradcą BOK telefon 510 100100 ,mimo że posiadam darmowe rozmowy do wszystkich sieci .Coś tu jest nietak
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
21-11-2016 19:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:
Rozwiązanie:
Opłata za kontakt z BOK
październik
@skarandnapisał(-a)Nie ma bezplatnego połaczenia z konsultantem w Mój Orange. Było, ale krótko!
Od poniedziałku do piątku zawsze możesz bezpłatnie porozmawiać na czacie z konsultantem i bądź pewny/a, że zostaniesz bardzo miło oraz rzeczowo doinformowany/a w temacie który Cię interesuje i z którym masz problem.
październik
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Wszystkie odpowiedzi:
Opłata za kontakt z BOK
[ Edytowane ]21-11-2016 19:54 — edytowano 21-11-2016 19:55
Numer 510 100 100, podobnie jak inne numery infolinii są numerami specjalnymi, nie objętymi żadnymi usługami i pakietami. Cenę za takie połączenie określa Cennik oferty, z której korzystasz.
Jeśli chcesz się bezpłatnie skontaktować z Biurem Obsługi, w dni robocze od 7 do 21:30, polecam czata (patrz opis) lub połączenie z doradcą z aplikacji Mój Orange na smartfony (na terenie Polski).
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
21-11-2016 19:54 — edytowano 21-11-2016 19:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
21-11-2016 20:37
Panie,to ja dzwonię do swojej sieci do BIURA OBSŁUGI KLIENTA a wy zdzieracie forsę .Jakby to była nazwa Infolinia Orange to by było w porządku ale to się nazywa BOK , Biuro Obsługi Klienta. Pana zdaniem to jest wszystko w porządku?
21-11-2016 20:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
[ Edytowane ]21-11-2016 20:49 — edytowano 21-11-2016 20:51
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta (infolinią Orange) jest płatny zgodnie z Cennikiem.
W większości aktualnych abonamentów, opłata wynosi 0,29 zł za minutę, w starszych często to 1,50 zł za całe połączenie.
W ofercie na kartę to 0,29 zł za minutę, ale nie więcej niż 1,50 zł.
Są od tych zasad określone wyjątki.
Dlatego klientom ofert mobilnych, udostępniamy bezpłatne formy kontaktu z doradcami:
- czat z konsultantem za pomocą serwisu internetowego Mój Orange
- czat z konsultantem za pomocą aplikacji mobilnej Mój Orange na smartfony
- połączenie z Biurem Obsługi Klienta za pomocą aplikacji Mój Orange, po zalogowaniu się za pomocą loginu i hasła - połączenie bezpłatne z Polski.
I całkiem prywatnie, te właśnie opcje cenie sobie najbardziej. Zwłaszcza czat.
Nie odpowiadam na wiadomości wysyłane na PW.
21-11-2016 20:49 — edytowano 21-11-2016 20:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
21-11-2016 21:41
21-11-2016 21:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
Opłata za kontakt z BOK
21-11-2016 21:46
21-11-2016 21:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »
- « Poprzedni
- Następny »