- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
Witam,
Jest to pierwszy mój post, więc nie wiem do jakiego działu powinien trafić. Z góry przepraszam, jeżeli piszę nie w tym miejscu.
Pragnę wszystkich przestrzec przed zakupami w ORANGE poprzez stronę internetową.
Jakiś czas temu zamówiłem Router Huawei B618 poprzez stronę internetową z odbiorem w salonie orange.
Przychodziły SMS-y z informacjami ,że gotowe do odbioru już po 10 minutach od zamówienia, lecz towar nigdy nie dotarł do wybranego salonu, a salon twierdził, że nie widzi mojego numeru zamówienia.
Było to bardzo irytujące, bo ostatni SMS przyszedł po tygodniu o treści :"anulowaliśmy zamówienie, bo upłynął termin odbioru" - towaru którego nigdy nie było.
W między czasie po wykonaniu telefonu wideo z salonu orange na infolinię sprzedażową bardzo miły Pan na wizji przeprosił mnie i bił się w piersi twierdząc, że to jakaś pomyłka systemu i prosi o ponowne zamówienie towaru lecz tym razem do odbioru w paczkomacie lub u kuriera, to na 100% dojdzie do realizacji, bo to inny kanał sprzedażowy-góra 3 dni robocze i towar będzie u mnie.
Posłuchałam tego Pana i zrobiłem zamówienie oraz opłaciłem całość poprzez szybkie płatności.
Od dnia 9.09 nie mogę dowiedzieć się kiedy dostanę opłacony sprzęt. Nikt mi nie potrafi pomóc.
Od pierwszego dnia jest status "w realizacji".
Wszelkie próby kontaktu nie przyniosły efektu, zawsze zostaje po chamsku zbywany pomiędzy obsługą klienta, a infolinią sprzedażową-jest odbijanie piłeczki (to nie my to infolinia handlowa i odwrotnie)
Posiadam 3 usługi Orange i na pewno nie zostane z tą firmą dłużej. Obsługa jest fatalna, nie można nawet takiego jak to zapytania wysłać.
Proszę o pomoc, co mogę jeszcze w tej kwestii zrobić?
Jako klient zapłaciłem ponad 1000 zł i zero reakcji ze strony sklepu ORANGE.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
Dziękuje za podpowiedź .
A jeżeli nie posiadam obecnie konta na Facebooku czy Twitterze ?
Nie ma innej formy komunikacji ?
Od czego zatem są konsultanci w obsłudze klienta ?Nie siedzą tam przecież charytatywnie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
Wszystkie metody są opisane tutaj http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
@nowman , niech moje doświadczenie będzie dla Ciebie pewną wskazówką. BOK, czyli 510100100 to oddzielny byt ludzki i systemowy. Konsultant wprowadził zamówienie i drugi już na czacie widział część tego. Po resztę kazał mi pytać na infolinii sprzedażowej 801234567. Tam się po trzech dniach wydało (w rozmowie), że zamówienie zostało anulowane, ponieważ system z jakichś technicznych uwarunkowań nie przepuścił. Więc ten ostatni wprowadził tak, jak dział sprzedażowy w systemie przepuszcza i po paru godzinach paczka była w drodze. System powiadomień sms nie jest zsynchronizowany z faktycznym stanem zamówienia. Jeden konsultant wprowadził dane do systemu, to tenże wygenerował powiadomienie. On nie jest inteligentnie zaprogramowanym bytem, stąd ten bajzel, którego nie jest tak łatwo odkręcić. Pozostaje reklamacja, gdzie jak będą chcieli, to dojdą do sedna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
Witam ponownie,
Moja sprawa niezrealizowanego zamówienia tra nadal i jest coraz bardziej irytująca.
Już wszystkie możliwe sposoby kontaktu zostały wyczerpane i nie mam już cierpliwości a przede wszystkim nerwów czekać na zamówienie, które i tak najprawdopodobniej nie dojdzie do skutku.
Po ostatnim kontakcie z BOK i czasem oczekiwania na rzekomą wiadomość SMS od Pani konsultant już mam dosyć .
Czy jest jakiś skuteczny sprawdzony sposób na złożenie reklamacji co do zakupów sprzętu ze sklepu internetowego?
BOK twierdzi, że reklamacja dotyczy świadczonych usług, a nie sprzedaży i właściwie nie mogę.
Prześledziłem regulamin sklepu z 24 lipca 2019 i napisałem prośbę o sprawdzenie zamówienia na maila: sklep@orange.pl i nie mam odpowiedzi, napisałem na bok@orange.pl i nie mam odpowiedzi, na czacie mnie zbywają, że to nie do nich i naprawdę już nie wiem co mam robić.
Jeżeli ktoś miał podobne doświadczenie, to proszę o rady.
a może udało się komuś zamówić router Huawei b618 czy inny sprzęt przez stronę sklepu orange.pl ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
Tak rozumiem, trochę żle się wyraziłem.Wcześniej już pisałem w pierwszym moim poście dokładniej opisując sprawę.
Ja na sprzęt nie mogę się doczekać, tu chodzi o samą realizację zamówienia w sklepie internetowym, który mnie zwyczajnie olewa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak realizacji opłaconego i potwierdzonego zamówienia w sklepie internetowym.
Informacja otrzymana : Zamówienie jest w trakcie realizacji.
Przyczyna : niezidentyfikowany błąd systemowy, kórego powinno nie być a jest. Zgłoszenie do informatyków poszło już ponad tydzień temu i zero reakcji.W poniedziałek kolejne i nic.