- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, mam pytanie, niedawno do mamy zadzwonił konsultant, że jest możliwość podłączenia światłowodu z Orange. Problem jest w tym, że ma jeszcze umowę u lokalnego operatora która została podpisana jakoś w lecie tego roku na 2 lata. Znalazłem na forum temat, że zmieniło się prawo i jest możliwość zmiany operatora w trakcie trwania umowy: https://nasz.orange.pl/t5/Sieć-i-dostępność-usług/zmiana-dostawcy-Internetu-przez-światłowód-w-formu...
W związku z tym mam pytanie. W jaki najlepszy sposób skontaktowac się i co ma popowiedzieć lub napisać (jakiś wzór) aby zmienić operatora. Sprawdzałem temat i z tego co się dowiedziałem to, że jeśli dostawcy mają podpisaną umowę i punkty styku to istnieje możliwość zmiany operatora. Tylko nie wszyscy pracownicy wiedzą. Chciałbym aby mama zmieniła lokalnego operatora na Orange ze względu na korzystniejszą ofertę w podobnej cenie.
___________
* W temacie doprecyzowałem kategorię - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Frog Faktycznie zmieniły się jakieś przepisy/rozporządzenia i został wprowadzony w salonach proces zmiany dostawcy internetu jak w podlinkowanym temacie.
Jednak to nie umożliwia Ci rozwiązania umowy bez kary, a jedynie ‚uproszczenie’ w zmianie dostawcy - trochę na wzór przenoszenia numeru, choć nie do końca.
Zatem czekajcie na zakończenie umowy lub jakąś pisemną informację od lokalsa o zmianie oferty na gorszą i możliwości wypowiedzenia bez kary 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana operatora w trakcie umowy
@FrogZweryfikuj to na stronie Orange https://www.orange.pl/view/mapazasiegu i składaj wniosek, ale z zaznaczeniem terminu zakończenia poprzedniej umowy ze starym operatorem, aby uniknąć kar za zerwanie umowy. Z tego co wiem nie można tego robić w jej trakcie...bo obowiązuje lojalka
Operatorzy się dogadają między sobą po Twoim wniosku o zmianę operatora
Dopowiadając; warto się dowiedzieć u obecnego czym skutkuje zerwanie umowy i wszystko będzie jasne. W Orange to można sobie sprawdzić na infolinii lub w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana operatora w trakcie umowy
Jak zwykle wtrącę swoje "pięć groszy", @agat13 ja zrozumiałem z opisu @Frog że jego mama nie przedłużała umowy z lokalsem lecz co dopiero podpisała, nie wiadomo czy przy podpisywaniu lojalki na 2 lata nie uzyskała jakiś rabatów z zastrzeżeniem że przy wcześniejszym zakończeniu umowy lub przeniesieniu owe rabaty nie będą musiały być zwrócone, tego nie wiemy, nie mamy wglądu w umowę, poza tym nie wiadomo czy lokals będzie chciał czy też musiał współpracować z Orange w kwestii przeniesienia umowy. Tak naprawdę niewiele wiemy więc według mnie nie tu na forum należy szukać pomocy/porady a u samego operatora do którego chce się przejść czyli w Orange infolinia, a najlepiej salon firmowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Frog Faktycznie zmieniły się jakieś przepisy/rozporządzenia i został wprowadzony w salonach proces zmiany dostawcy internetu jak w podlinkowanym temacie.
Jednak to nie umożliwia Ci rozwiązania umowy bez kary, a jedynie ‚uproszczenie’ w zmianie dostawcy - trochę na wzór przenoszenia numeru, choć nie do końca.
Zatem czekajcie na zakończenie umowy lub jakąś pisemną informację od lokalsa o zmianie oferty na gorszą i możliwości wypowiedzenia bez kary 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana operatora w trakcie umowy
@agat13napisał(-a)@FrogZweryfikuj to na stronie Orange https://www.orange.pl/view/mapazasiegu i składaj wniosek, ale z zaznaczeniem terminu zakończenia poprzedniej umowy ze starym operatorem, aby uniknąć kar za zerwanie umowy. Z tego co wiem nie można tego robić w jej trakcie...bo obowiązuje lojalka
Operatorzy się dogadają między sobą po Twoim wniosku o zmianę operatora
Dopowiadając; warto się dowiedzieć u obecnego czym skutkuje zerwanie umowy i wszystko będzie jasne. W Orange to można sobie sprawdzić na infolinii lub w aplikacji
Zastanawia mnie ta stronka sprawdzania zasięgu, bo gdy wpisuje adres, to nie ma informacji, że mogę podłączyć, a konsultant mówi, że można. Która opcja będzie lepsza,aby się dowiedzieć, infolinia czy salon?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana operatora w trakcie umowy
@Frog to obojętne, bo i tak nic ani tu, ani tu nie musisz podpisywać..
Salon jednak ma więcej czasu na szukanie informacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana operatora w trakcie umowy
@Frog zdecydowanie salon firmowy, tam wszystko sprawdzą i dokładnie Ci powiedzą jak wyglądałoby ewentualne przeniesienie i jakie są koszty z tym związane (nie zapomnij zabrać ze sobą obecnej umowy z lokalsem).