- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, Właśnie otrzymałem na czacie informację, że cena za Internet domowy LTE po rabatach wynosi 69,99 zł a nie jak jest błędnie na stronie 59,99 zł. I taką wyższą kwotę Orange doliczył mi do faktury, chociaż przy rozmowie z konsultantem otrzymałem informację, że opłata za usługę będzie wynosić 59,99 zł. Czyli nie dość, że Orange nie zwiększa pakietów, to jeszcze podnosi ceny za obecne. Siłą chyba chcą mnie zmusić do wypowiedzenia umowy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mswitaj- obowiązuje kwota za usługi z umowy (z załącznikami) w przypadku jej podpisania.
Odnośnie rozbieżności cen zastosowanie mają przepisy np KC :
Zgodnie z art. 543 Kodeksu cywilnego wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży.
Zgodnie z art. 66 Kodeksu cywilnego oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy.
Sprzedawca nie może odmówić kupującemu sprzedaży towaru po cenie, która była oznaczona w ofercie Kupującemu w takiej sytuacji przysługują roszczenia o wykonanie zawartej umowy.
Sprzedający może uchylić się od wykonania umowy jeśli cena jest ewidentnym błędem (tzn np. takim który znacznie (rażąco) odbiega od wartości towaru/usługi i kupujący może mieć tego świadomość)
(por np: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/blad-cenowy-w-sklepie-internetowym-a-koniecznosc-realizacji-za... )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UWAGA! Nieprawidłowa cena na stronie Orange.pl
@mswitaj zauważ że podana cena uwzględnia rabaty po piątaku za e-fakturę i terminowe płatności oraz zgody marketingowe. Jeżeli wyraziłeś zgody na wszystko to składaj reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@mswitaj- obowiązuje kwota za usługi z umowy (z załącznikami) w przypadku jej podpisania.
Odnośnie rozbieżności cen zastosowanie mają przepisy np KC :
Zgodnie z art. 543 Kodeksu cywilnego wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży.
Zgodnie z art. 66 Kodeksu cywilnego oświadczenie drugiej stronie woli zawarcia umowy stanowi ofertę, jeżeli określa istotne postanowienia tej umowy.
Sprzedawca nie może odmówić kupującemu sprzedaży towaru po cenie, która była oznaczona w ofercie Kupującemu w takiej sytuacji przysługują roszczenia o wykonanie zawartej umowy.
Sprzedający może uchylić się od wykonania umowy jeśli cena jest ewidentnym błędem (tzn np. takim który znacznie (rażąco) odbiega od wartości towaru/usługi i kupujący może mieć tego świadomość)
(por np: https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/a/blad-cenowy-w-sklepie-internetowym-a-koniecznosc-realizacji-za... )
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UWAGA! Nieprawidłowa cena na stronie Orange.pl
@slav72 obie ceny podałem z rabatami. Wstępnie mi powiedziano, że reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, ponieważ taka cena jest w cenniku. Ja się z tym oczywiście nie zgadzam, bo to jest oczywiste wprowadzanie w błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
UWAGA! Nieprawidłowa cena na stronie Orange.pl
@mswitaj składaj reklamację, jak mogą pisać jedno a naliczać coś innego? Jak nie to pisz pismo do rzecznika praw konsumenta, przecież to jawne wprowadzanie w błąd klienta !
Edit.
W dokumentach w cenniku faktycznie widnieje cena po rabatach 69,99 - dlaczego na stronie jest inaczej ???