- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć,
Przeprowadziłem się właśnie z Warszawy do Krakowa i na moim osiedlu mam bardzo kiepskie usługi UPC, awarię na kilka godzin miałem już dwa razy, a pracuję z domu.
Zacząłem rozglądać się za inną ofertą i jest kilku lokalnych dostawców, ale zainteresowało mnie również Orange Love, bo i tak szukam operatora, by przenieść numer komórkowy.
Mam obecnie w UPC 300 Mb/s za 49 zł (umowa open, bez zobowiązania), a komórkę na razie prepaid (po przeniesieniu z taryfy służbowej). Miałem przenieść się do Flex na 30 GB za 30 zł, ale dziś zadzwoniłem do Orange, by sprawdzić, czy oferta przez telefon będzie lepsza niż na stronie. Na początku konsultant zaoferował mi Orange Love Standard za 119 zł: 600 Mb/s, 10 + 20 GB abonament komórkowy oraz TV (właściwie mi niepotrzebna, ale w sumie nadchodzą mistrzostwa i chętnie obejrzę je na TVP 4K). Przekazałem, że to za drogo, więc konsultant poszukał jakiejś zniżki i zaoferował ten pakiet za 99 zł. Tak sobie to podzieliłem na Internet 600 za 60 zł, telefon 30 GB za 30 zł (jak we Flex), TV za te pozostałe 9 zł i mi się spodobało, więc się zdecydowałem i zaczęliśmy robić zamówienie. Podałem wszystkie dane, zostałem wprowadzony do systemu, wyraziłem zgody i już mieliśmy przejść do umówienia wizyty technika, gdy... przestałem słyszeć konsultanta, a po chwili rozmowa została przerwana.
Dzwoniłem potem jeszcze kilka razy na obie linie sprzedażowe (tą osiemset i tą pięćset), nikt nie był w stanie dać mi takiej oferty. Jak mogę wrócić do tamtej rozmowy i uzyskać taką ofertę? Może się ktoś ze mną skontaktować i dokończyć tamto zamówienie albo zrobić nowe na takich warunkach? Na osiedlu znalazłem też reklamę takiej oferty, ale nie ma numeru kontaktowego...
Zależy mi na czasie, bo chciałbym zdążyć z instalacją przed rozpoczęciem Euro i obejrzeć w 4K 😉
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ofertę udało się w końcu uzyskać, Orange stanęło na wysokości zadania. Po n-tym telefonie moja rozmowa z konsultantem została odsłuchana i na podstawie reklamacji otrzymałem tamtą ofertę.
Temat zamykam, nie ma co filozofować o ograniczeniach ofert, najważniejsze, że słowo zostało dotrzymane, szkoda, że wymagało to tyle wysiłku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
@bryy na ulotce masz światłowód 300Mb a nie 600Mb, gdybyś znał nazwisko konsultanta nie byłoby problemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
Gdybym znał nazwisko konsultanta nie pisałbym tutaj.
Na ulotce jest też w innym miejscu wspomniane, że 600 Mb/s jest 10 zł drożej, więc za 99,99.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
@bryy z tym że na ulotce jest zaznaczony tzw. "Rabat terytorianly" i nie wiadomo czy w tym momencie dotyczy Twojego miejsca zamieszkania, skoro by nie dotyczył to niestety obowiązuje Ciebie cena standardowa (przekreślona na ulotce) + 2 miesiące za 0 zł (zniżka dla nowych klientów).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
Ale o czym ta rozmowa? 🙂
Ulotka była umieszczona w konkretnym miejscu i czasie, w tym przypadku u mnie na osiedlu. To jakiego miejsca zamieszkania ma dotyczyć jeśli nie właśnie mojego osiedla?
Konsultant również zaoferował mi to samo w rozmowie, znając moje miejsce zamieszkania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
@bryy właśnie próbuję Ci wytłumaczyć że rabat na ulotce jest ograniczony terytorialnie i czasowo, np. w jednym tygodniu jest dla Krakowa, w następnym dla Warszawy a w jeszcze innym dla innej miejscowości.
Skoro dzwoniłeś na infolinię i konsultanci nie byli w stanie dać Tobie tych warunków to widocznie już nie obowiązuje dla Twojego miasta, być może (takie moje przypuszczenie) że konsultant się zorientował w czasie rozmowy o tej sytuacji i celowo przerwał rozmowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
@bryyzamiast tracić czas przez telefon spróbuj może pomęczyć konsultantów na czacie. Jak jest ulotka to jest na co się powołać... Niech chociaż wyjaśnią po co rozprowadzają ulotki z reklamą czegoś czego nie chcą sprzedać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
@j131 a może jest tak że ulotki były rozprowadzane np. miesiąc temu i są nieaktualne, przecież nikt tego nie sprząta/zbiera...u mnie w skrzynce w zwrotach leży ulotka UPC z promocją sprzed roku i co w trakcie rozmowy telefonicznej mam się na nią powołać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
Na czacie nikt mi nie pomógł, tak samo jak na infolinii. Ulotka jest raczej aktualna, bo blok stoi krótko, to nie jest kwestia lat, może dwóch miesięcy, a zakładam, że nie roznoszą codziennie innej oferty.
Nie rozumiem tego usprawiedliwiania Orange tutaj, konsultant mógł chociaż wytłumaczyć o co chodzi, zamiast się po prostu rozłączać (zakładając, że faktycznie się pomylił). Kiepskie tłumaczenie.
Tak czy inaczej, po prostu sobie odpuszczę i wybiorę innego dostawcę, szkoda czasu. Skoro to już teraz tak wygląda, nie chcę nawet myśleć co byłoby jakby mnie już zakontraktowali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love Standard za 99,99
@bryy to nie jest usprawiedliwianie konsultanta ani operatora, napisałem w nawiasie że takie jest moje przypuszczenie. Na Twoim miejscu skontaktowałbym się na czacie lub przez infolinię i zapytał czy dla Krakowa nadal obowiązuje rabat terytorialny.
PS.
Tu na forum nie wypowiadają się pracownicy Orange, w większości jesteśmy klientami bądź przyszłymi klientami operatora i próbujemy sobie nawzajem odpowiadać na pytania lub w miarę możliwości pomagać.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »