- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
To nie jest kuriozalne. To są normalne relacje przy usługach hurtowych kiedy jedna firma świadczy usługi na łączach drugiej.
Po to ustawodawca zrobił proces przenoszenia usług by to uprościć.
Jeśli masz aktywną usługę u poprzedniego operatora, to może jeszcze się uda zrobić zamówienie na przenoszenie, ale to najwcześniej pewnie luty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Mylisz się.
To o czym piszesz nie ma zastosowania (przynajmmiej w mojej sprawie).
Po pierwsze-pierwotna umowa (na czas określony) została wypowiedziana skutecznie,więc zgodnie z prawem musi zostać rozwiązana maksymalnie do 01.01.2026 a i to jest dyskusyjne.
Po drugie-czas rozpatrzenia reklamacji to maksymalnie 30 dni.
Napiszę więcej.Sprzedawałem mieszkanie i wypowiedziałem umowę przed jej zakończeniem (nie kończyła się) a nowy nabywca w zasadzie od razu montował światłowód od orange.
To o czym piszesz byłoby bez sensu bo kończy się umowa i co za karę mam czekać kilka tygodni aż będę mógł podpisać ją z kimś innym?
Nie mieszajmy przenoszenia usług z nowymi usługami czy z ich zakończeniem po upływie okresu ustalonego umownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Bo było to w salonie lub u przedstawiciela handlowego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Ale co było?😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Chyba się nie rozumiemy.
Kupiłem usługę światłowód orange przez stronę www w dniu w którym miała wygasnąć umowa od innego operatora i ustawiłem termin instalacji na za 10 dni tak dla pewności.
Niestety mimo tego,że umowa wygasła to łącze jest nadal aktywne nie zdezaktywowali tylko dlatego,że ktoś coś w systemie u poprzedniego operatora namieszał-widzą w systemie na kiedy było wyłączenie usługi,ale to nie nastąpiło i dlatego z automatu poszła z ich (BOK) jak i z mojej strony reklamacja.
Poza tym można zerwać umowę w każdym momencie i operator musi uwolnić łącze,ale to jest kilka dni,nie dłużej.
Za zerwanie może być kara,ale właśnie po to jest umowa żeby obie strony się tego trzymały.
Umowa zwyczajnie dobiegła końca (24mc),nie wyraziłem chęci dalszej współpracy,więc w mojej ocenie to,że chcę podpisać nową umowę z kimś innym nie oznacza,że jest to zmiana operatora bo nie przenoszę numeru/usługi itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Niestety zwolnienie łącza przed dotychczasowego operatora chwilę potrwa.
Orange przy składaniu zamówienia nie gwarantuje, że są możliwości techniczne. Jeśli łącze jest zajęte, to ich nie ma. Nowego łącza na istniejącym adresie przez stronę chyba się dziś nie zamówi.
Niestety zamiast się dowiedzieć więcej, działasz sam. Czas rozpatrywania reklamacji do 30 dni, ale zgłoszenie reklamacji można zgłosić do 12 miesięcy.
Okres kiedy łącze nie jest zwalniane automatycznie jest właśnie związane ze stanem pośrednim, gdy coś może pójść nie tak.
Poza tym w swojej wypowiedzi piszesz, że umowa wygasła. Czy na pewno? czy zakończył się jej okres trwania? Przy wygaśnięciu umowy łącze jest automatycznie zwalniane, ale tu chyba wygaśnięcia nie ma.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
A nie wiem co było napisane podczas zamawiania,ale tak jest to nowa usługa i pierwszy raz brana z orange-nawet dziś przysłali sms o wspominanym bonie,który otrzymują jedynie klienci,którzy nigdy nie korzystali z usługi orange światłowód pod zamawianym adresem.
Zwolnienie łaczą według orange trwa do 3 dni jeśli mowa o wygaśnięciu umowy i jest to z automatu.
Masz rację.Orange nie zamontuje światłowodu jak łącze jest zajęte i niby technik ma do tego wgląd i to sprawdza przed przyjazdem.
Nie wiem co masz na myśli pisząć by się więcej dowiedzieć?
Wiem,że umowa dobiegła końca,ale łącze jest aktywne.
Kontaktowałem się z obecnym operatorem i widzą pisma/odpowiedzi i to,że w systemie ktoś wbił złą datę zakończenia umowy-to oni mi przekazali.
I żeby nie było,przyznają się do błędu.
Jednak sytuacja wygląda tak,że jedynie reklamacją można to załatwić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Wygaśnięcie umowy a zakończenie to nie to samo. Wygaśnięcie wynika z jakiś przepisów prawa. Ale to mało ważne.
Parę rad co można zrobić (rady są przydatne tylko w sytuacji, gdy usługi u starego operatora są na ten sam PESEL co będą w Orange)
1) jeśli to łącze należy na poziomie hurtu do Orange - zadzwoń do DUR 801505000 (numer płatny jak za "śledzie", nie gwarantuję sukcesu, płatny jak za infolinię ulgową poza abonamentem) - czasem tam jest informacja o tym kiedy będzie zwolnienie (numer czynny w dni robocze 8-16)
2) jeśli to łącze światłowód inwestycje - napisz do nich przez formularz
3) jeśli to łącze spółek z grupy Inea - nic nie poradzisz
4) jeśli to łącze spółek z grupy Cyfrowego Polsatu/Plusa/Netii - daj znać
5) jeśli inna firma - to nie znam namiarów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa umowa (światłowód) podłączenie gdy aktualna umowa innego operatora jeszcze nie wygasła
Odnoszę wrażenie,że wybiórczo czytasz moje wpisy.
Pisałem,że u poprzedniego operatora ktoś wklepał złą datę w system-co mi po informacji jaka jest to data?
Żaden z tych kierunków powyżej nic nie zmieni poza być może ustaleniem daty "wklepanej" w system.
Data nie ma znaczenia,ma być możliwie jak najszybciej uwolnione łącze😉
Nikt również poza operatorem tego nie zmieni a ja wyczerpałem wszystkie możliwości pisząc reklamację🤷