- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jestem obcokrajowcą i chcę kupić abonament telefoniczny. Wcześniej miałem plan przedpłacony i teraz próbuję ruszyć dalej. Ale jestem zablokowany... Po wyświetleniu na stronie prośby o podanie moich danych osobowych niektóre pola są już wypełnione kolorem szarym i nie mogę ich zmienić (informacje są jednak poprawne). Nie byłoby to problemem, gdyby po wypełnieniu innych pól i odewidencjonowaniu niezbędnych pozycji, udało mi się przejść do potwierdzenia i płatności. W moim przypadku jednak strona prosi mnie o wypełnienie wszystkich pól, tak jakby szare pola zostały uznane za puste i brakuje informacji.
Potrzebuję pomocy.
______________
* Temat przeniesiony z Abonament - Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Maelle podejrzewam, że szybciej i łatwiej uda się podpisać umowę w salonie na obcokrajowca, niż przez stronę internetową.
Tu masz więcej informacji na temat podpisywania umowy przez obcokrajowca z Orange:
https://www.orange.pl/portal/map/map/how_to?stamp=1285337958943&articleId=4319956
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Maelle podejrzewam, że szybciej i łatwiej uda się podpisać umowę w salonie na obcokrajowca, niż przez stronę internetową.
Tu masz więcej informacji na temat podpisywania umowy przez obcokrajowca z Orange:
https://www.orange.pl/portal/map/map/how_to?stamp=1285337958943&articleId=4319956
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę kupić abonamentu telefonicznego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę kupić abonamentu telefonicznego
Dziękuję bardzo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę kupić abonamentu telefonicznego
@Maelle cieszę się, że uzyskałeś potrzebne informacje. W przypadku podpisania umowy, życzę owocnego korzystania z usług Orange.