- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wpisanie danych z umowy
Witam, podłączyłem TV Orange bezprzewodowo przez Wifi, zrobiła się aktualizacja jednak pominęło krok wpisania danych z umowy (identyfikator i kod). Telewizja działa jednak wydaje mi się, że są tylko podstawowe (darmowe?) kanały (jeszcze ustalę jakie powinny być zgodnie z umową).
Czy jest możliwość wpisania danych na tym etapie? Jeśli tak to jak to zrobić?
Nadmienię, że parę dni wcześniej były problemy z połączeniem z internetem jednak wtedy wyskoczyło okienko do wpisania danych. Czy jest możliwość, że wpisane wtedy dane zostały zapamiętane mimo braku połączenia z internetem? Lub może automatycznie pobrało dane z internetu gdyż jest to ta sama umowa..
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wpisanie danych z umowy
Możliwe, że dekoder nie wymagał wpisania danych z umowy, jednak niech pan zweryfikuje czy są dostępne wszystkie kanały z pakietu, jaki pan zakupił.
Lista kanałów w danych pakietach:
https://www.orange.pl/view/pakiety-orange-tv
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wpisanie danych z umowy
Dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłem, że na umowie mam pakiet Optymalny, a aktywne nie są np. kanały TVP Sport i EuroSport 2 - według rozpiski kanałów powinny być dostępne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wpisanie danych z umowy
Przełącz sobie na dekoderze na kanał 998. Jak zrobi się na nim odświeżenie (wszystko będzie napisane na ekranie), wtedy sprawdź czy są dostępne odpowiednie kanały.