- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam posiadam orange love mam internet światłowodowy 300 mb i multiroom na 3 tv i cały czas od 3 dni na dowolnym kanale obraz przcina sie. Resetowałam router i wszystkie dekodery, nic nie pomogło. Każdy dekoder podłączony oddzielnym kablem.
___________________
*Temat przeniesiony z działu "Internet domowy" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange rozwiązał problem. Zglosilam problem, technicy musieli poprawić coś na przyłączeniu bo problem rozwiązano bez wizyty, dostałam tylko sms z info że przepraszaja za problemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
Jaki router (FunBox 6?) i jakie dekodery?
Tak poza tym, kable połączeniowe router vs dekoder na 100% dobrze zarobione wtyczki?
Jeśli tak, to zgłoszenie bym zrobił i wymienił sprzęt, tak w ciemno więcej nie pomogę.
Internet oczywiście działa jak trzeba, bez przerywania, bo o tym nie piszesz, w aplikacji Mój FunBox można zrobić diagnostykę internetu/ łącza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
@Ula84 zrestartuj router I po odłączeniu wszystkich kabli podłączając po kolei każdy z dekoderów obserwuj zmiany- przycinanie obrazu. Jeśli to dzieje się od razu na pierwszym dołączonym ( postaraj się, aby to był najbliższy, podłączony oryginalnym kablem ethernet) to zgłaszaj uszkodzenie na czacie załączając screen z przycinania się
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
@Ula84napisał(-a)Witam posiadam orange love mam internet światłowodowy 300 mb i multiroom na 3 tv i cały czas od 3 dni na dowolnym kanale obraz przcina sie. Resetowałam router i wszystkie dekodery, nic nie pomogło. Każdy dekoder podłączony oddzielnym kablem.
Przycina się tylko telewizja na żywo czy zwiastuny VOD też? Jak poważne jest to zacinanie? Kosmetyczny problem czy nie da się oglądać?
Jeśli VOD się nie zacina to winna jest transmisja multicast od operatora - tylko on może coś na to poradzić. Jeśli VOD też przycina to może być coś nie tak z kablami u Ciebie, trzeba by to sprawdzić, tak jak @agat13 zasugerował.
Drobne zacięcia są ostatnio nieco częstsze (u mnie też się pojawiają), ale na tyle sporadycznie, że na razie tylko to śledzę ale nie zgłaszam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
Przez ostatnie 2 tygodnie i nie codziennie też zauważyłem. U mnie bardziej na HBO i Comedy Central Extra to występuje - występowało przynajmniej bo tak z ciekawości sprawdzam i od 2 dni nic się nie działo na innych jakoś spokój i brak tego, wszystko jest bez zarzutu. Sporadyczne to jest takie zacięcia coś jak na satelicie występuje gdy jest słaby sygnał i przycina obraz takie coś się pojawia u mnie tak obrazowo to przedstawie, ale to trwa 2 sekundy i tyle. Moim zdaniem to nie jest wina internetu ani dekodera czy nawet modemu tylko w przekazie jakieś problemy u tego konkretnego nadawcy co daje przekaz kanału. Przynajmniej ja to tak odczuwam nie wiem czy myślę dobrze w tym temacie bo skoro ileś osób to zauważyło być może od jakiegoś czasu to trudno, żeby w jednym czasie taka ilość dekoderów czy modemów się popsuła u tylu osób. Chyba, że to występuje cały czas i na każdym kanale to można mniemać, że coś się dzieje z którymś urządzeniem to wtedy lepiej zgłosić problem i nie czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
U mnie sytuacja była identyczna, jednak zacinanie powodował najprawdopodobniej wzmacniacz sieci wifi który podłączyłem kilka dni wcześniej. Od momentu odłączenia, telewizja znowu działa tak jak powinna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
Problem nie leżał ani w sprzęcie ani w moim okablowaniu. Problem rozwiązany po stronie Orange po zgłoszeniu ale bez wizyty technika
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
@mihawooonapisał(-a)U mnie sytuacja była identyczna, jednak zacinanie powodował najprawdopodobniej wzmacniacz sieci wifi który podłączyłem kilka dni wcześniej. Od momentu odłączenia, telewizja znowu działa tak jak powinna
No tak, ale u Ciebie, przynajmniej sądząc po obrazkach które pokazałeś to była jakaś masakra. To o czym pisze @Luki555 i ja oraz prawdopodobnie nasz OP czyli @Ula84, jak widać raczej na karb problemów po stronie operatora trzeba zwalić.
Dobrze chociaż, że szybko udało się rozwiązać @Ula84 , miejmy nadzieję że trwale. Gdyby cokolwiek nowego wniknęło w temacie to nie omieszkaj dać znać, strasznie ciekawscy jesteśmy 😉.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie tv
Dopiszę jeszcze do tego tematu, że zaobserwowałem u brata bo też ma iptv tylko w innej firmie też takie zacinki więc nie tylko w Orange takie rzeczy występują. Można śmiało twierdzić, że w każdej firmie są jakieś "atrakcje" dla klientów czy to zacinki czy to też poprzez słabszy przekaz przy dynamiczniejszych obrazach. Są rzeczy gdzie Orange nie będzie miało wpływu ale zawsze mogą posprawdzać i i akurat się poprawi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange rozwiązał problem. Zglosilam problem, technicy musieli poprawić coś na przyłączeniu bo problem rozwiązano bez wizyty, dostałam tylko sms z info że przepraszaja za problemy.