- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
Witam czy ktoś z Was miał sytuację że wymieniał dekoder w salonie a potem dostawał wiadomości @ o zwrocie dekodera?
9 marca zmieniałem dekoder Multiroom na STREAM 4K w salonie nie dostałem żadnego dokumentu o wymianie teraz dostaje kolejna wiadomość o zwrocie sprzętu - powinienem iść do salonu po kwitek czy zbagatelizować to ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
@LARGO szkoda, że nie masz potwierdzenia zdania sprzętu. To by wyjaśniło zaistniała sytuację.
Trzeba teraz udać się do salonu i wyjaśnić sprawę. Zdarza się, że czasami coś w systemie źle zostanie zapisane lub niepotwierdzone, a później klient jest upominany. Warto też na infolinii, czacie sprawdzić, ale bez wizyty w salonie raczej się nie obejdzie. Zbagatelizować nie możesz, bo nalicza karę za brak zdanego sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
Nic mi nie dano a jak zapytałem w salonie to stwierdził pracownik że to tylko wymiana i nie ma dokumentu ...
______________________
Post poddany edycji - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
@LARGO zawsze przy zdawaniu i odbieraniu sprzętu konsultant w salonie sporządza dokumenty. Przy wymianie musiał dać Tobie do podpisu, inaczej taka wymiana nie powinna się odbyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
Dostałem tylko SMS o zleceniu wymiany sprzętu i że do salonu zapraszają w ciągu 5dni. W salonie nic nie podpisałem tylko coś w systemie porobił i zdałem stary po czym wydano mi nowy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
@LARGO musisz udać się do salonu i trzeba wyjaśnić zaistniała sytuację. Coś musieli nieprawidłowo wstawić w systemie, skoro dostajesz minuty o braku zdanego sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
Miałem taką sytuacje kilka razy raz w 2008 przy oddaniu sprzętu po rezygnacji z powodu braku zasięgu pani wzięła sprzęt i nie przeskanowała do centrali potwierdzenia zwrotu i orange mnie straszył karą za sprzęt po wyjaśnieniu w salonie i wysłaniu skanu dali spokój drugi raz w 2018 oddałem sprzęt bo po przedłużeniu nie pasowała oferta i powrót do starej oferty a sprzęt zwrot w salonie z formularzem zwrotu a oni mi mówią przy dobieraniu oferty Love że nie oddałem modemu kilka epitetów i okazało się że w salonie nie zaznaczyli w komputerze zdania
Pozdrawiam Was 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
@ryba168 w salonie dało się załatwić sprawę? Czy po zdaniu i odbiorze sprzętu dostałeś potwierdzenie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
Złóż reklamację z tego tytułu. Ktoś coś mógł nie oznaczyć ale oni zweryfikują czy ten sprzęt do nich na magazyn wrócił i zrobią korektę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana dekodera a przypomnienie o zwrocie
@Anonim reklamacja mogła by pomóc, tylko że @LARGO nie ma potwierdzenia zdania i odbioru sprzetu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »