Wideo na życzenie błąd V13A

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

HEJ WSZYSTKIM CZY KTOS W USŁUDZE WIDEO NA ZYCZENIE SPOTKAŁ SIE Z KODEM BŁEDU V13A???

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

1. Sprawdź czy Twój Livebox poprawnie połączony jest z Internetem - wszystkie diody palą się na zielono?? 2. Wyłącz z sieci Liveboxa oraz dekoder - niech wszystko "odpali" się na nowo. Jeśli te proste kroki nie pomogą skontaktuj się z BOK. Pozdrawiam.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

1. Sprawdź czy Twój Livebox poprawnie połączony jest z Internetem - wszystkie diody palą się na zielono?? 2. Wyłącz z sieci Liveboxa oraz dekoder - niech wszystko "odpali" się na nowo. Jeśli te proste kroki nie pomogą skontaktuj się z BOK. Pozdrawiam.

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

@47362Domyślam się że masz Samsunga ICU100


Zespół Nasz Orange
  • 3173
  • 14531
  • 153

Wideo na życzenie błąd V13A

hej @47362,

czy któraś z powyższych odpowiedzi była dla Ciebie przydatna? Emotikon: Szczęśliwy
Zachęcamy Cię do oznaczenia wpisu, który Twoim zdaniem okazał się najbardziej przydatny │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

nic   nie pomogło pozostaje kontak z BOK .

nie ukrywam że nikt tam się nie kwapi do odbioru telefonu.

 

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

Najlepiej dzwonić w dni robocze, wieczorami i na weekendzie jest dużo mniej konsultantów. Być może będzie potrzebna wizyta techników. Pozdrawiam.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

wszyscy twierdzą że jest ok. i wszystko w temacie 

 

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

To napisz pisemną reklamację. Opisz wszystko i zarządaj naprawy.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

nadal ciemność

 

Anonim

Nie dotyczy
  • 0
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

To nie wiem jak rozwiązać ten problem...może masz włączoną jakąś blokadę?? Dziwna sytuacja. Co do video na życzenie to możesz też oglądać je on-line na innych urzadzeniach....połącz czy to przez bt czy kablem np laptop i oglądaj na ekranie tv swoje ulubione filmy.