Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wideo na życzenie błąd V13A

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

HEJ WSZYSTKIM CZY KTOS W USŁUDZE WIDEO NA ZYCZENIE SPOTKAŁ SIE Z KODEM BŁEDU V13A???

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Wideo na życzenie błąd V13A

1. Sprawdź czy Twój Livebox poprawnie połączony jest z Internetem - wszystkie diody palą się na zielono?? 2. Wyłącz z sieci Liveboxa oraz dekoder - niech wszystko "odpali" się na nowo. Jeśli te proste kroki nie pomogą skontaktuj się z BOK. Pozdrawiam.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Wideo na życzenie błąd V13A

1. Sprawdź czy Twój Livebox poprawnie połączony jest z Internetem - wszystkie diody palą się na zielono?? 2. Wyłącz z sieci Liveboxa oraz dekoder - niech wszystko "odpali" się na nowo. Jeśli te proste kroki nie pomogą skontaktuj się z BOK. Pozdrawiam.

Anonim

Nie dotyczy

Wideo na życzenie błąd V13A

@47362Domyślam się że masz Samsunga ICU100


Zespół Nasz Orange
  • 2543
  • 6218
  • 130

Wideo na życzenie błąd V13A

hej @47362,

czy któraś z powyższych odpowiedzi była dla Ciebie przydatna? Emotikon: Szczęśliwy
Zachęcamy Cię do oznaczenia wpisu, który Twoim zdaniem okazał się najbardziej przydatny │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 4
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

nic   nie pomogło pozostaje kontak z BOK .

nie ukrywam że nikt tam się nie kwapi do odbioru telefonu.

 

Anonim

Nie dotyczy

Wideo na życzenie błąd V13A

Najlepiej dzwonić w dni robocze, wieczorami i na weekendzie jest dużo mniej konsultantów. Być może będzie potrzebna wizyta techników. Pozdrawiam.

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 4
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

wszyscy twierdzą że jest ok. i wszystko w temacie 

 

Anonim

Nie dotyczy

Wideo na życzenie błąd V13A

To napisz pisemną reklamację. Opisz wszystko i zarządaj naprawy.

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 4
  • 0

Wideo na życzenie błąd V13A

nadal ciemność

 

Anonim

Nie dotyczy

Wideo na życzenie błąd V13A

To nie wiem jak rozwiązać ten problem...może masz włączoną jakąś blokadę?? Dziwna sytuacja. Co do video na życzenie to możesz też oglądać je on-line na innych urzadzeniach....połącz czy to przez bt czy kablem np laptop i oglądaj na ekranie tv swoje ulubione filmy.