Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

W Jakim pakiecie C+4K ULTRA HD po 28.02.2022?

ROZWIĄZANE

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 547
  • 1719
  • 2

W Jakim pakiecie C+4K ULTRA HD po 28.02.2022?

Pozdrawiam was 🙂 

 

Może @Wojciech  zna odpowiedz na to pytanie 😀 Mam pakiet Love Premium 😀

 

Kiedy aktualizacja oferty Orange na stronie 😀 ?

 

________________

*Scalenie treści z trzech postów w jeden - moderator Wojciech.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

W Jakim pakiecie C+4K ULTRA HD po 28.02.2022?

Ja niestety nie wiem. Trzeba zaczekać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10834
  • 64

W Jakim pakiecie C+4K ULTRA HD po 28.02.2022?

Ja niestety nie wiem. Trzeba zaczekać.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

W Jakim pakiecie C+4K ULTRA HD po 28.02.2022?

@ryba168  do końca lutego jeszcze sporo czasu i na pewno się wszystko wyjaśni 🙂. Trzeba cierpliwie poczekać jak mówi @Wojciech .


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 299
  • 569
  • 1

W Jakim pakiecie C+4K ULTRA HD po 28.02.2022?

Na satelita jest to na oddzielnym pakiecie całkiem płatnym 5 zł/miesiąc ze zobowiazaniem i w umowa z tym, a bez zobowiązania i bez tego w umowa 10 zł/miesiąc w każdej chwili trwania umowy. Świadczone jest to niby tylko na dekoderach 4K ULTRABOX+.  Chodź mi tego do tej pory nie uruchomili...........

 

 

Ja 13 grudnia umowa podpisałem na to, mam dodatkowo płatny ten CANAL+4K ULTRA HD i do tej pory nie działa i w ciągu 14 dni od jej podpisania nie został wcale uruchomiony i nie działa nadal w usłudze satelitarnej, więc albo mi to uruchomią i umowa będzie leciała, nie uruchomią mi w ciągu 30 dni od jej podpisania następuje natychmiastowe i automatyczne rozwiązanie tej umowy.

10. Abonent może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
3) z przyczyn leżących po stronie CANAL+ Polska nie mógł korzystać z Usług w sposób ciągły przez okres 30 dni; w takim przypadku
rozwiązanie Umowy przez Abonenta może nastąpić do ostatniego dnia pełnego Okresu rozliczeniowego, następującego po
zakończeniu Okresu rozliczeniowego, w którym Abonent nie mógł korzystać z Usług,
4) CANAL+ Polska świadczy Usługi w sposób niezgodny z Umową.

 

 

4. Na podstawie Umowy CANAL+ Polska świadczy na rzecz Abonenta następujące Opcje Dodatkowe:
1) Na warunkach promocji: CANAL+ Prestige, CANAL+ 4K ULTRA HD
2) Wypożyczenie urządzeń: Dekoder 4K UltraBOX+,

 

Tak w umowa jest, to chyba taka promocja jak nie działa wcale miesiąc od podpisanie umowa.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 547
  • 1719
  • 2

W Jakim pakiecie C+4K ULTRA HD po 28.02.2022?

Czy coś wiadomo w wyżej wymienionej kwestii po nowym roku ? 🙂

 

Pozdrawiam was 🙂 

 

Mam nadzieje że od końca Lutego nie będzie nowej pakietyzacji bo Orange coś kiedyś wspominał 🙂 o przebudowie oferty Orange LoVe 🙂